شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

بازیگر پرطرفدار از روزهای بی‌خانمانی یاد کرد

دواین جانسون

سینماپرس: «دواین جانسون» پردرآمدترین بازیگر سال در مراسم اهدای جوایز الهام بخشی سازمان خانه های خانوادگی لس آنجلس، از زمانی حرف زد که خود او قربانی بی‌خانمانی بود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، سازمان خانه‌های خانوادگی ‌لس‌آنجلس با اهدای جایزه الهام‌بخشی خود از دواین جانسون تجلیل کرد. این بازیگر با پذیرش این جایزه در مراسمی احساسی از زمانی حرف زد که خود او قربانی بی‌خانمانی بود.

شماری از چهره‌های هالیوودی و مهمانان ویژه این مراسم در هتل لات هالیوود گرد آمده ‌بودند تا با هم شامی بخورند و در برنامه خیریه‌ای‌ حضور داشته باشند که برای ماموریت‌های بشردوستانه این سازمان شکل می‌گرفت.

برای هشتمین سال بلر ریچ رییس کمپانی برادران وارنر بر صندلی این رویداد نشسته بود. وی از دواین جانسون به عنوان الهام‌بخش‌ترین فردی که دیده دعوت کرد تا در مراسم سخن بگوید و گفت با دیدن او فکر نمی‌کند فقر بتواند محدودیتی برای افرادی مثل او ایجاد کند زیرا او بر همه این مشکلات غلبه کرده است.

در این مراسم دواین جانسون نیز از تجربیاتش در این زمینه صحبت کرد.

بازیگر سرشناس سینما گفت: وقتی ۱۴ سال داشتم، ما را از شهرمان بیرون کردند. من و مادرم و پدرم- من تنها فرزند خانواده بودم- از هاوایی اخراج شدیم و جایی برای زندگی نداشتیم و من می‌دانم معنی این حرف چیست.

جانسون مجبور شد چند بار سکوت کند تا بتواند با غلبه بر بغضش به سخنانش ادامه بدهد و آرامش خود را حفظ کند. وی در همین حال از نبرد مادربزرگش با بی‌خانمانی و الهامی که او از خانواده‌اش گرفته حرف زد. وی همینطور یادآور شد که آنها در خانه‌های بین راهی اقامت می‌کردند و او مجبور به دزدیدن غذا از مغازه‌ها بود تا بتوانند زنده بمانند.

پردرآمدترین بازیگر سال گفت: چرا این جایزه برای من واقعا بامعناست زیرا من می‌دانم که هیچ چیز امنیت یک خانه را ندارد.

وی در این مراسم از شماری از مقامات هالیوود که به او کمک کردند تا رشد کند تشکر کرد.

این مراسم با رقم رکوردشکن جمع‌آوری کمک یک میلیون و ۶۵۰ هزار دلاری به پایان رسید.

در این مراسم گفته شد سال پیش با رقم جمع آوری شده، این سازمان توانست به ۶۴۴ خانواده کمک کند و برای آنها مسکن دایمی تهیه کند که دو برابر شدن کمک‌های سازمان در طول پنج سال اخیر را نشان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.