جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

برانکو فیلم صدرعاملی را کلید زد!

فیلمبرداری «سونامی»

سینماپرس: با حضور برانکو ایوانکوویچ مربی فوتبال، فیلمبرداری «سونامی» نخستین فیلم بلند میلاد صدر عاملی آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «سونامی» اولین ساخته میلاد صدرعاملی چهارشنبه ۱۵ فروردین در لوکیشنی در شهرک غرب برگزار شد.

در این مراسم که علاوه بر برانکو و رضا چلنگر - مترجم قدیمی‌اش - کورش رجلی - قهرمان تکواندو - و سینمایی‌هایی همچون هارون یشایایی، کیومرث پوراحمد، علی سرتیپی و دانش اقبالشاوی حضور داشتند، پلان اول این فیلم با بازی مهرداد صدیقیان و فرشته حسینی فیلمبرداری شد و برانکو ایوانکویچ این پلان را کات داد.
میلاد صدرعاملی پیش از این، تجربه ساخت چند فیلم کوتاه و مستند را با مضمون ورزشی در کارنامه دارد و در سال ۲۰۰۶ مستند «پیاده‌روهای واراژادین» را درباره برانکو ایوانکویچ که آن زمان سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی بود، ساخته بود.

به همین دلیل، سرمربی پرسپولیس مهمان ویژه آغاز فیلمبرداری اولین فیلم بلند این کارگردان جوان بود.

صدرعاملی با «پیاده‌روهای واراژادین» جایزه فیلم های ورزشی جشنواره میلان را در بخش بهترین فیلم ورزشی، اجتماعی کسب کرده است. او همچنین سابقه دستیاری کارگردان و برنامه‌ریز فیلم پدرش «دیشب باباتو دیدم آیدا» و برنامه‌ریزی فیلم‌هایی مثل «هر شب تنهایی»، «شب» از پدرش و «عروسک فرنگی» را در کارنامه خود دارد.

«سونامی» به نویسندگی علی اصغری و میلاد صدرعاملی و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی ساخته میشود.

این فیلم یک درام ورزشی است و به موضوع چالش‌های رقابتی ورزشکاران می‌پردازد. محوریت داستان فیلمنامه درباره زندگی یک تکواندوکار است که با اتفاقات مختلفی روبه‌رو می‌شود.

مهرداد صدیقیان، بهرام رادان، محمدرضا غفاری، فرشته حسینی، رعنا آزادی‌ور، امیرمهدی ژوله و علیرضا شجاع‌نوری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.