چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

«پایان رویاها» در جشنواره سوئدی به نمایش در آمد

پایان رویاها

سینماپرس: فیلم سینمایی «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی در سی و ششمین جشنواره فیلم کودکان «بوف» سوئد به نمایش درآمد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «پایان رویاها» ساخته محمدعلی طالبی پنجمین حضور جهانی خود را در سی و ششمین جشنواره فیلم کودکان «بوف» سوئد تجربه کرد.

در این دوره از جشنواره ۱۱۸ فیلم از ۴۶ کشور جهان در بخش‌های بهترین فیلم کودکان، بهترین فیلم نوجوانان، چشم‌انداز و بهترین فیلم کوتاه به نمایش در آمد.

این فیلم که از آخرین تولیدات بلند سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است در ۲ نوبت با زیرنویس سوئدی برای کودکان و نوجوانان ۸ سال به بالا به نمایش گذاشته شد.

دست‌اندرکاران این جشنواره با هدف اینکه کودکان و نوجوانان باید فیلم‌هایی را تماشا کنند که به آن‌ها کمک می‌کند تا با موضوع فیلم درگیر شوند و بازتاب آن را در محیط خود ببینند، فیلم‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان خود انتخاب می‌کنند و در تلاش هستند تا تماشای فیلم تجربه‌های جدید زندگی را برای بچه‌ها فراهم کند.

از سال ۱۹۸۴ این جشنواره بهترین رویداد سینمایی برای کودکان و نوجوانان در کشورهای شمال اروپا به حساب می‌آید.

سی و ششمین جشنواره فیلم کودکان «بوف» از ۲۸ اسفند ۹۶ تا ۴ فروردین ۹۷ در شهر مالمو سوئد برگزار شد. این در حالی است که در طول جشنواره فیلم‌های دوره‌های قبل از طریق پلت‌فرم در بیمارستان‌ها برای کارکنان و بیماران قابل دسترس بود.

پیشتر نیز فیلم‌های دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچون «بزغاله‌های ابری» در سال ۱۳۹۴ و «اردک و کشاورز»، «دوست عزیز، رفیق لذیذ»، «جریان» و «بازگشت به خانه» در سال ۱۳۸۴ در این جشنواره به نمایش گذاشته شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.