شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

پریدن «تام کروز» در ارتفاع ۲۵ هزار پایی

مأموریت غیرممکن - تام کروز

سینماپرس: تام کروز این بار در ارتفاع ۲۵ هزار پایی از هلیکوپتر بیرون پرید. فیلم جدید «مأموریت غیرممکن» ۲۷ جولای اکران می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از آسوشیتدپرس، تام کروز به انجام عملیات غیرممکن برای فیلم‌هایش ادامه می‌دهد و این بار وی از یک هلیکوپتر در حال پرواز بیرون پریده است.

کریستوفر مک‌کواری کارگردان «مأموریت غیرممکن-فال‌اوت» تصویری را در ایستاگرام به اشتراک گذاشته که کروز را در حال یک شیرین‌کاری فوق‌العاده نشان می‌دهد.  

وی زیر عکس نوشته است: «فقط یک شات. در ارتفاع ۲۵ هزار پایی. در فشار ۲۰۰ اتمسفر. در نوری که سه دقیقه دوام داشت. یک اکشن ۲ دقیقه‌ای. شانسی که فقط یک بار در روز به دست می‌آید».

کارگردان فیلم پیشتر هم عکس‌های دیگری از عملیات کروز منتشر کرده بود.

تام کروز نیز عکسی از خودش در حال بیرون پریدن از هواپیما منتشر کرد و زیرش نوشت: پریدن.

در ماه فوریه نیز کروز توییتی درباره یک صحنه مرگبار دیگر کرد و در آن خبر داد که مجبور شد هلیکوپتر را تعمیر کند. همان زمان جک مه‌یرز تهیه کننده فیلم نیز گفته بود این بازیگر سه ماه روزی هشت ساعت فقط به عنوان خلبان هلیکوپتر کار کرده تا بتواند به سطحی از مهارت که لازم است برسد.

به نظر می‌رسد هر چه به زمان اکران فیلم جدید «مأموریت غیرممکن» نزدیک‌تر می‌شویم این خبرها نیز بیشتر منتشر می‌شود. این فیلم ۲۷ جولای اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.