پنجشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

بازدید وزیر ارشاد از ویژه برنامه‌های نوروزی برج آزادی

 سید عباس صالحی

سینماپرس: سید عباس صالحی در جریان بازدید از ویژه برنامه‌های برج آزادی، نوروز را فرصتی برای شناخته فرهنگ، هنر و ادب کشورمان توصیف کرد.

به گزارش سینماپرس، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از فعالیت های مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در ایام تعطیلات نوروزی، نوروز را فرصتی برای شناخته فرهنگ، هنر و ادب کشورمان توصیف کرد.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران، نعمت اله پایان رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و داود لطفی قائم مقام شهرداری منطقه ۹ با حضور در این مجموعه از تمامی برنامه های برج آزادی بازدید کردند.

صالحی با اشاره به جایگاه ویژه نوروز در میان ایرانیان گفت: عید نوروز از جهات طبیعی و فرهنگی فرصتی است که باید از آن برای شناخته شدن فضای فرهنگی، هنری و ادبی استفاده شود. اتفاقاتی که در جای جای ایران و تهران در ایام نوروز رخ می دهد فرصتی است برای این که ایرانیان با گذشته تاریخی خودشان آشنا شده و همزمان با مشاهده فضای فرهنگی، هنری و ادبی معاصر با آنها ارتباط بیشتری برقرار کنند.

وزیر ارشاد ادامه داد: اتفاقات فرهنگی هنری که در ایام نوروز و با مشارکت مجموعه های فرهنگی هنری مانند شهرداری تهران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران رقم می خورند باعث آشنایی بیش از پیش هموطنان و همشهریان با فرهنگ، هنر، تاریخ و جغرافیای ایران می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.