دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵

سارا قصیر:

«هفت روز و هفت ساعت» تجربه‌ای فراموش‌نشدنی بود

سارا قصیر

تسنیم: هنرمند لبنانی رالی «هفت روز و هفت ساعت» با بیان اینکه تاکنون ۲۰ بار به ایران سفر کرده است گفت: مستند مسابقه هفت روز و هفت ساعت تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برایم بود.

سارا قصیر با اشاره به تجربه حضور در مجموعه‌ای ایرانی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۰ بار به ایران سفر کرده‌ام، اولین بار ۱۶ ساله بودم که به این کشور زیبا آمدم و مناطق بسیاری از آن را دیده‌ام و همیشه زیبایی‌های آن توجه‌ام را جلب کرده است.

وی با اشاره به فیلمبرداری سکانس پایانی هفت روز و هفت ساعت در باغ موزه دفاع مقدس افزود: هفت سال پیش به این موزه آمده‌ بودم و خوشحالم که بار دیگر در اینجا حضور پیدا کردم.

این هنرمند لبنانی با بیان اینکه مستند مسابقه هفت روز و هفت ساعت موجب دوستی و محبت بیشتر بین مردم ایران و لبنان می‌شود گفت: این مجموعه دارای جذابیت‌های فراوانی است و امیدوارم مخاطبان ایرانی هم از دیدن آن لذت ببرند.

وی ادامه داد: آشنایی با بازیگران و هنرمندان ایرانی، تجربه‌ای فراموش نشدنی برایم بود، رقابتی سازنده که بین هفت گروه شامل هنرمندان ایرانی و لبنانی شکل گرفت و اتفاقات فوق‌العاده‌ای را رقم زد.

قصیر با اشاره به همگروهی بودن با الناز حبیبی در این مسابقه عنوان کرد: ارتباط زیادی با این بازیگر پر شور و نشاط ایرانی پیدا کردم و در کنار هم توانستیم مراحل مختلف مسابقه را پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.