چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

سیاوش مفیدی مهمان نخستین قسمت «کودک شو»

سیاوش مفیدی در «کودک شو»

سینماپرس: مسابقه «کودک شو» که برای اولین بار سراغ چهره ها رفته در نخستین قسمت میزبان سیاوش مفیدی و خانواده او است. مفیدی در این قسمت یکی از ترانه های بهنام بانی را نیز اجرا می کند.

به گزارش سینماپرس، سیاوش مفیدی بازیگری که با آثار طنزی چون «خنده بازار»، «شکر آباد»، «سه دونگ، سه دونگ» و... شناخته می شود، نخستین مهمان چهره «کودک شو» در ویژه برنامه نوروزی این مسابقه است.

این برنامه خانوادگی که تاکنون با میزبانی چهره های معمولی از مردم به همراه فرزندانشان و در قالب مسابقه روی آنتن شبکه نسیم رفته برای اولین بار در ۱۹ قسمت ویژه نوروز میزبان چهره ها و خانواده هایشان می شود.

مفیدی نیز به همراه همسر و ۲ فرزندش در این برنامه شرکت کرده است. البته «کودک شو» نوروزی حالت رقابتی ندارد و تنها بهترین خانواده با رای مردم انتخاب خواهند شد.

مفیدی در این قسمت در بخش های مختلف برنامه با حضور همسر و فرزندانش شرکت و یکی از ترانه های بهنام بانی را نیز اجرا می کند.

«کودک شو» نوروزی به کارگردانی رضا مهران فر و تهیه کنندگی رضا نصیری شهرضایی و ابوذر پورمحمدی از ۲۶ اسفند ماه هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم سیما روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.