دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷

می‌خواهم به جای بازیگری مسافرکشی کنم

عزت الله مهرآوران

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "لیسانسه ها" گفت: چرا من بعد از ۵۰ سال فعالیت در عرصه بازیگری باید هنوز هم مستاجر باشم؟ چه کسی پاسخگوی این وضعیت است؟ شاید بهتر است به جای بازیگری به سراغ مسافرکشی بروم زیرا با بازیگری هزینه های زندگی ام تامین نمی شود.

عزت الله مهرآوران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: طی این روزها درگیر بازی در سریال "افسانه هزارپایان" به کارگردانی "شهاب عباسی" بودم که فیلمبرداری فصل دوم آن به پایان رسیده و به امید خدا از ابتدای نوروز اگر مشکلی پیش نیاید از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

وی درباره حضورش در سریال "ایراندخت" افزود: علاوه بر این بعد از پخش "ستارخان" مشغول ادامه فیلمبرداری "سریال ایراندخت" بودم که آن هم طی روزهای گذشته به پایان رسید و به امید خدا اردیبهشت ماه روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

نگارش فصل سوم سریال لیسانسه ها با نام "فوق لیسانسه ها" در مراحل پایانی به سر می برد و اگر شرایط مالی فراهم شود ساخت آن هم در ابتدای سال آینده وارد مرحله تولید خواهد شد.

وی درباره برنامه های کاری خود در نوروز ۹۷ تاکید کرد: امسال نوروز را درگیر ضبط سریال "افسانه هزارپایان" خواهم بود و به همین دلیل کمتر می توانم به سفر و یا استراحت فکر کنم.

بازیگر سریال "دزد و پلیس" درباره مشکلات معاش خود اضافه کرد: متاسفانه و یا خوشبختانه من همین یک کار را بلدم و نمی توانم کار دیگری را انجام دهم و به عشق مردم همچنان در عرصه بازیگری حضور دارم ولی از لحاظ معیشتی نه تنها من بلکه اکثر بازیگران با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

وی در همین راستا افزود: چرا من بعد از ۵۰ سال فعالیت در عرصه بازیگری باید هنوز هم مستاجر باشم؟ چه کسی پاسخگوی این وضعیت است؟ شاید بهتر است به جای بازیگری به سراغ مسافرکشی بروم زیرا با بازیگری هزینه های زندگی ام تامین نمی شود.

مهرآوران درباره کم کاری خود در سینما خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید سینما رابطه های خودش را دارد و تهیه کنندگان ترجیح می دهند از بازیگرانی استفاده کنند که یا پولی دریافت نکنند و یا اینکه مبلغشان بسیار پایین باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.