دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

اشکان خطیبی خواننده کنسرت ناصر چشم آذر شد

اشکان خطیبی

سینماپرس: جدیدترین کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه، ۲۳ و ۲۴ اسفند در تالار وحدت به خوانندگی اشکان خطیبی برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، مهدی نوروزی درباره رپرتوار قطعات اجرایی دراین کنسرت گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بخش اول کنسرت با قطعه «باران عشق» آغاز می شود. ضمن اینکه در اجرای پیش رو علاوه بر چند قطعه بی کلام و با کلام پرطرفدار که استاد ناصر چشم آذر همراه ما هستند، ترکیبی از چند ملودی را برای مخاطبان آماده کرده ایم که اشکان خطیبی به عنوان خواننده در آن حضور دارد.

وی درباره روند فعالیت‌های ارکستر خصوصی «ایستگاه» گفت: ارکستر «ایستگاه» برای سال آینده در نظر دارد نسبت به تشکیل «ارکستر بزرگ ایستگاه» در قالب یک مجموعه مستقل اقداماتی را انجام دهد. ضمن اینکه تصمیم داریم مذاکراتی را با چند اسپانسر آغاز کنیم که بتوانیم بر اساس آن کنسرت هایی را نیز در خارج از کشور برگزار کنیم این در حالی است که همکاری با استاد ناصر چشم آذر نیز جزو اصلی ترین فعالیت های ما در مجموعه «ایستگاه» است که امیدوارم در سال آینده نیز تداوم داشته باشد. البته ما قبل از حضور این هنرمند مطرح موسیقی در رپرتوارهای گروه موسیقی فیلم هم داشتیم که قطعا در سال آینده به این موضوع نیز نگاه جدی خواهیم داشت. از سوی دیگر تلاش برای تشکیل یک گروه ۸۰ نفره کُر برای اجرای قطعات کلاسیک نیز از اولویت های دیگر ارکستر ایستگاه است که به زودی جزییات آن اعلام خواهد شد.  

سرپرست ارکستر «ایستگاه» در بخش دیگری از صحبت های خود توضیح داد: ارکستر خصوصی به دلیل فقدان حمایت های لازم در کشورمان دوام چندانی ندارد و اگر شما می بینید که ارکسترهایی چون ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک تهران تاکنون دوام آورده اند به جهت حمایت های دولتی از همه جهات است. ما سال آینده وارد ۱۰ سالگی ارکستر «ایستگاه» می شویم؛ ارکستری که در این سال ها با هزینه های کمرشکن واقعا با چنگ و دندان نگه داشته شده است.

نوروزی تصریح کرد: من کار گروهی و موسیقی ارکسترال را دوست دارم. من دوست دارم که اگر افراد و موزیسین‌های مطرح یا غیرمطرح برای اجراهای بزرگ ایده‌هایی دارند به سمت ما بیایند و به ما پیشنهاد بدهند.

جدیدترین کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه تحت امتیاز موسسه آوای دوران و به تهیه کنندگی رسول ترابی ۲۳ و ۲۴ اسفند در تالار وحدت به خوانندگی اشکان خطیبی برگزار خواهد شد. رهبر گروه امید رجبی است و رضا حیاتی نیز مدیریت داخلی این مجموعه را به عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.