یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

اعلام ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه افق

شبکه افق

سینماپرس: شبکه افق سیما مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیونی، ترکیبی و مستند را برای پخش در ایام نوروز تدارک دیده است.

به گزارش سینماپرس، مستند مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» در ۱۴ قسمت ۵۲ دقیقه‌ای با تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب طی ایام نوروز روی آنتن می‌رود.
در این مجموعه شاهد حضور بازیگران سینما و تلویزیون از ایران و لبنان خواهیم بود که در ۶ گروه به رقابت با هم می‌پردازند و یک گروه داوری نیز بر کار آنها نظارت می‌کند.
علیرام نورایی، الناز حبیبی، امیرحسین رستمی و لیندا کیانی بازیگران سینما و تلویزیون و حمیدرضا حامی خواننده جوان کشورمان شرکت کنندگان ایرانی و سالی بسمه، کارلوس آزار سوپراستار و خواننده لبنانی، ساره قصیر، محمد شمص، مهدی فخرالدین، عدی رعد و رباه الشریف از هنرمندان و شرکت کنندگان لبنانی این مسابقه هستند و لادن و شیرین مستوفی هم داوران «هفت روز و هفت ساعت» خواهند بود.
پروژه بین‌المللی «هفت روز و هفت ساعت» یک مسابقه رالی جذاب و دیدنی با حضور هنرمندانی از ایران و لبنان است که تولید آن در لوکیشن‌های داخل و خارج از کشور در حال انجام است و نوروز امسال از شبکه افق پخش خواهد شد.


سری جدید برنامه ترکیبی «مجازیست» که سری نخست آن نوروز سال گذشته روی آنتن رفت هم در کنداکتور پخش شبکه افق قرار گرفته است.
این برنامه به آسیب‌شناسی رفتاری کاربران ایرانی در فضاهای مجازی می‌پردازد و در هر قسمت یکی از موضوعاتی که در این زمینه دارای اهمیت هستند مورد توجه قرار می‌گیرد.
گفت‌وگو با کارشناسان و فعالان فضای مجازی از جمله بخش‌های این مجموعه با تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن حبیب‌زاده است.
قرار است در ایام عید، گلچینی از سری نخست برنامه «نوآوران» معرفی نخبگان و مخترعان ایرانی و جدیدترین دستاوردهای علمی و فناورانه آنها که با استقبال مخاطبان مواجه شده است، روی آنتن شبکه افق برود.


از دیگر برنامه‌های نوروزی شبکه افق می‌توان به پخش سری جدید برنامه «هوای تازه» اشاره کرد؛ این برنامه زیست محیطی در هر قسمت به برخی مشکلات و معضلات مربوط به محیط زیست کشورمان در اقصی نقاط ایران می‌پردازد، همچنین راهکارهای عمدتا مردمی برای رفع آنها نیز به تصویر کشیده می‌شود.
علی وفایی‌زاده تهیه‌کنندگی «هوای تازه» را بر عهده دارد.
دو مجموعه مستند هم برای پخش از شبکه افق طی این ایام در نظر گفته شده است؛ «شما که غریبه نیستید» به افراد شاخص جامعه و پشت صحنه زندگی آنها و همراهی با آنها و خانواده این افراد اختصاص دارد؛ در هر قسمت یک شاهد حضور یک چهره خواهیم بود، شخصیت‌هایی از بین بازیگران مشهور سینما و تلویزیون، مجریان شاخص شبکه‌های مختلف، پیشکسوتان عرصه‌های گوناگون و دیگر نامداران ایرانی در سطح ملی و بین‌المللی در این مجموعه معرفی خواهند شد.


تهیه کنندگی «شما که غریبه نیستید» را عبدالله حاجی محمدی بر عهده دارد که همزمان با نوروز ۹۷ در ۱۳ قسمت روی آنتن خواهد رفت.
«سیم آخر» نیز عنوان مجموعه مستندی ۱۳ قسمتی است که سری نخست آن نوروز امسال از شبکه افق پخش شد و اینک سری دوم این مجموعه هم برای پخش در نوروز ۹۷ در نظر گرفته شده است.
در این مجموعه با تهیه‌کنندگی احسان فولادی‌فر، مشاغل سخت معرفی می‌شوند و با کسانی که به آن کارها اشغال دارند گفت‌وگو شده است.
در کنار این برنامه‌ها، مجموعه‌ای از مستندهای فاخر و ۱۳ فیلم های سینمایی متناسب با ایام نوروز هم برای پخش از شبکه افق در نظر گرفته شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.