شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

کیوان امجدیان:

بجز نور چشمی‌های سینما بقیه ناامیدند!

کیوان امجدیان

مشرق: امیرحسین شریفی تهیه‌کننده فیلم‌های خوب «هور در آتش» و... فیلمی درباره داعش تهیه کرده که مدت زیادی امکان اکران نیافته. حالا او کلافه از عدم اکران فیلمش، گفته: می‌خواهم فیلمم را جلوی ارشاد آتش بزنم. فیلمی علیه داعش از فیلم «ما خیلی باحالیم» «عمه سوسکه» و ... کم ارزشتر است!!!

پس از اعتراض گسترده احمد نجفی به شورای صنفی نمایش و مافیای اکران، امیر حسین شریفی نیز به این روند مافیایی واکنش نشان داد و طی گفتگویی با رسانه‌ها اعلام کرد که نخستین فیلمی که درباره داعش در ایران ساخته شده را در مقابل سازمان سینمایی آتش خواهد زد. کیوان امجدیان منتقد سینما و روزنامه‌نگار توئیتی را در این باره منتشر کرد. در متن این توئیت آمده است:

امیرحسین شریفی تهیه‌کننده فیلم‌های خوب «هور در آتش»و... فیلمی درباره داعش تهیه کرده که مدت زیادی امکان اکران نیافته. حالا او کلافه از عدم اکران فیلمش، گفته: می‌خواهم فیلمم را جلوی ارشاد آتش بزنم. فیلمی علیه داعش از فیلم «ما خیلی باحالیم»  «عمه سوسکه» و ... کم ارزشتر است!

یعنی فیلم علیه داعش آنقدر بی‌اهمیت است که تهیه کننده‌اش را به ته خط و آتش زدن فیلمش بکشانیم؟ مدیران محترم! همه این اتفاقت بد یا خوب، سابقه عملکرد شماست. عملکرد فقط بزرگنمایی نقاط مثبت و بیان بیلان کاری در نشست خبری نیست. باور کنید بجز نور چشمی‌های سینما بقیه دارند ناامید می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.