چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

تولید سریال «شهید حججی» کمی پیچیده شده است

شهید محسن حججی

خبرگزاری میزان: دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال شهید حججی گفت: همسر شهید حججی نظرات و گفت و گوهایی دارند که باید به آن ها توجه و وارد متن شود. همچنین جلب نظر برخی نهادهای نظامی در مورد متن سریال شهید حججی و برای ساخت آن جدی است.

سید رسول صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال "شهید حججی" درباره روند تولید این سریال گفت: متن سریال شهید حججی که در دست بررسی در سازمان صدا و سیما قرار دارد برای نحوه ساخت به مشکل خورده است.

دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال "شهید حججی" رویکرد لازم بر پروژه برای ساخت اثر را دلیل دوم طولانی شدن نظارت و بررسی سریال دانست و اظهار کرد: رویکرد لازم برای ساخت سریال شهید حججی به نحوه ساخت و اجرای آن از سوی سازمان های دیگر و مرتبط با اثر بر می گردد که تصمیمات جدید و الحاقیات از سوی آنان ارائه شده در نتیجه مجموع این شرایط باعث کندی در پیشبرد روند بررسی شده است.

صانعی ادامه داد: همسر شهید حججی نظرات و گفت و گوهایی دارند که باید به آن ها توجه و وارد متن شود. همچنین جلب نظر برخی نهادهای نظامی در مورد متن سریال شهید حججی و برای ساخت آن جدی است که باید این مسئله محقق شود. در کنار این مسائل سازمان صدا و سیما نیز باید تصمیم گیری کند.

دستیار کارگردان "کارگاه ۴۸" درباره تولید سریال شهید حججی که از پیش زمان پخش آن تعیین شده بود خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که سریال شهید حججی در روز سالگرد شهید حججی پخش شود اما با توجه به بررسی ها، وضعیت فعلی و زمانی که به سرعت می گذرد و به سالگرد شهید نزدیک می شود ممکن است تولید سختی را پشت سر بگذاریم.

گفتنی است؛ سریال "شهید حججی" به سفارش سیما فیلم و شبکه یک سیما قرار است تولید و در سالگرد شهادت شهید حججی پخش شود. نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سریال "شهید حججی" بر عهده رسول صانعی است و وی به همین دلیل تحقیقات بسیار زیادی برای این مجموعه انجام داده است. پیش از این قرار بود پیش تولید این سریال ابتدا در بهمن ماه و در مقطعی پس از بررسی ها در اسفندماه آغاز شود اما این اتفاق تا امروز محقق نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.