سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

سینماسیار «عمار» میزبان روستاهای خراسان جنوبی

جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: سینماسیار جشنواره مردمی فیلم «عمار» در مدت ۱۰ روز، میزبان بیش از ۳ هزار نفر در خراسان جنوبی شد.

به گزارش سینماپرس، سینماسیار جشنواره مردمی فیلم «عمار» در مدت ۱۰ روز حضور خود در تعدادی از روستاهای استان خراسان جنوبی، میزبان بیش از ۳ هزار نفر شد.

محمدهادی حسینی نژاد مسئول این برنامه عنوان کرد: در جریان برنامه سینماسیار جشنواره «عمار» در خراسان جنوبی که در نیمه اول اسفند برگزار شد، مردم ۱۵ روستای شوسف، درح، لانو، قهستان، کوشکک، ماخونیک، علی آیاد، آسیابان درخش، تخته جان، افین، شاهرخت، رقه، موردستان، غنی آباد و چوخاه به تماشای فیلم های «عمار» نشستند.

وی افزود: سالن های ورزشی، مساجد، مدارس، نمازجمعه، خوابگاه های دانش آموزی و حتی مراسم های عروسی ازجمله مکان هایی بود که آثار جشنواره مردمی فیلم «عمار» را در آنجا به نمایش گذاشتیم.

این فعال فرهنگی ادامه داد: استقبال مردم به ویژه دانش آموزان نقطه قوت و ویژگی برجسته برگزاری سینماسیار در روستاهای خراسان جنوبی بود به صورتی که به طور میانگین جمعیتی بیش از ۲۰۰ نفر در هر برنامه اکران حضور داشتند.

حسینی نژاد اظهار کرد: آخرین اکران سینماسیار در هیات ابوالفضل روستای جوخاه طبس برگزار شد که در این برنامه فیلم کوتاه «علمک» و «صداها»، نماهنگ «برپاخیز» و «فجر یک» و فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» برای اهالی روستا نمایش دادیم.

وی اضافه کرد: بیشتر مردمی که برای تماشای فیلم های جشنواره «عمار» می آمدند بسیار علاقه داشتند تا کار اکران این فیلم ها همچنان ادامه داشته باشد و این فیلم ها را به صورت ماهانه برای آنها نمایش بدهیم.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: «هنگامه»، «ماجرای نیمروز»، انیمیشن های «نبرد خلیج فارس» و «شاهزاده روم»، فیلم های کوتاه «جیب کت»، «شکلات»، «کلاس» و نماهنگ هایی چون «بابا خون داد»، «فتنه شاید»، «صبح پیروزی»، «آقای شاه»، «ما ایستاده ایم» «فجر ۱»، «فجر ۲» و ... از جمله آثاری بودند که در این مدت برای مردم این روستاها اکران کردیم.

حسینی نژاد در پایان بیان کرد: اگر در آینده مجددا سینماسیار جشنواره «عمار» در استان برگزار شود در روستاهایی که تا به حال فیلمی در آنها اکران نشده است، حضور خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.