دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

کاربران توئیتر پاسخ تهمینه میلانی را دادند

تهمینه میلانی کارگردان سینمای ایران و محمد نیک بین

مشرق: «کاربران توئیتر» به صحبت های تهمینه میلانی در باره شهدای مدافع حرم واکنش نشان دادند. تهمینه میلانی در پستی اینستاگرامی درباره مدافعان حرم مدعی شد بسیاری از مردم معترض حضور آنان در نبرد با داعش هستند. این اظهارات میلانی واکنش گسترده‌ای در میان رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی داشت.

«کاربران توئیتر» به صحبت های تهمینه میلانی در باره شهدای مدافع حرم واکنش نشان دادند. تهمینه میلانی در پستی اینستاگرامی درباره مدافعان حرم مدعی شد بسیاری از مردم معترض حضور آنان در نبرد با داعش هستند. این اظهارات میلانی واکنش گسترده‌ای در میان رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی داشت.

نظرات

  • گمنام ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۷
    10 6
    امام حسین ع:( اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.) تا دیر نشده از اعمالمان توبه کنیم.
  • علی ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۳
    5 3
    زندگی کردن و امنیت داشتن زیر پرچم خون شهدای انقلاب و مدافعین حرم نیاز به لیاقت داره که متاسفانه خیلی ها در کشور ما ندارن تهمینه میلانی هم مثل گلشیفته فراهانی در آغوش مردان غربی به امنیت و آرامش خواهد رسید.
  • رضا ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۷:۲۸
    5 3
    خانم میلانی. وداعشی پیوندتان مبارک
  • مهدی ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۵
    3 1
    کمی تعقل و داشتن یکم و فقط یکم انصاف میتونه به ایشون و ادم های با سطح تفکر ایشون کمک کنه تا متوجه بهشن اگه مدافعان حرم نبودند الان اینها به جای این حرفای بی منطق و بی ربط باید توی تهران با داعش میجنگیدن هرچند که اگر خدایی نکرده یه همچین روزی برسه اینجور ادمها اولین کسایی هستند که به چشم بهم زدنی کشور رو ترک میکنند (بعدهم از همه مدعی ترند(

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.