دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

تولید نماهنگ «خلوت خوب» برای روز زن

 نماهنگ «خلوت خوب»

سینماپرس: مدرسه سینمایی عمار، نماهنگ چهار دقیقه ای «خلوت خوب» را به مناسبت روز زن تولید می کند و قرار است در ایام منتهی به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن پخش شود.

به گزارش سینماپرس، حسین شیرعلی تهیه کننده عرصه سینما درباره تولید ۲ فیلم کوتاه «پرچم» و «خودمن» گفت: موضوع این ۲ اثر ۱۰ دقیقه ای که در مدرسه سینمایی عمار ساخته می‌شود درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن و دهه فجر است.

وی افزود: فیلم کوتاه «خودمن» به کارگردانی محمدحسین امانی، روایتگر داستان ۲ جوانی است که در سال ۱۳۵۷ و در جریان انجام فعالیت های انقلابی به دنبال یک تعقیب و گریزی که صورت می گیرد با شکست زمانی رو به رو می شوند و یکی از آنها خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۶ می بیند.

این تهیه کننده عنوان کرد: این جوان بعد از اینکه در این مقطع زمانی حاضر می شود ضمن رو به رو شدن با اتفاقات روز ۲۲ بهمن ماه سال ۹۶ با ۲ شخصیت از خودش مواجه می شود. نخستین شخصیت او فردی اختلاف افکن است و شخصیت دوم او چهره ای مردمی دارد. در نهایت او زمانی که به سال ۱۳۵۷ برمی گردد متنبه شده و تصمیم می گیرد که مراقب آینده خود باشد و اگر قرار است مسئولیتی داشته باشد، مسئول خوبی باشد.

وی اضافه کرد: فیلم کوتاه دیگری که در مرحله ساخت داریم «پرچم» نام دارد. این فیلم نیز در زمان ۱۰ دقیقه و به کارگردانی امیر داسارگر تولید می شود.

این تهیه کننده گفت: فیلم کوتاه «پرچم» روایتگر داستان نوجوانی به نام احسان است که می‌خواهد پرچم دوخته شده توسط مادربزرگش را به راهپیمایی ۲۲ بهمن ببرد اما با اتفاقاتی که در راهپیمایی می افتد این پرچم توسط چند خانواده حاضر در این راهپیمایی دست به دست می شود و در نهایت این پرچم که کاربری های مختلفی در جریان این راهپیمایی پیدا می کند به دست نوجوان می رسد.

شیرعلی عنوان کرد: کار تولید ۲ فیلم کوتاه «خودمن» و «پرچم» به صورت همزمان ادامه دارد و سعی می کنیم تا قبل از پایان سال آماده نمایش شوند. این فیلم‌ها برای پخش از تلویزیون تدارک دیده شده است اما آنها را برای نمایش در جشنواره های داخلی هم در نظر داریم.

وی اظهار کرد: نماهنگ دیگری با عنوان «خلوت خوب» را در دست تولید داریم که روایتگر ماجرای زندگی عاشقانه خانواده ای متشکل از یک زن و شوهر به همراه سه فرزند خود است. این کار روی ترانه «حرف های نگفته» باشگاه ترانه و موسیقی راه که با خوانندگی حسین حقیقی در سال گذشته تولید شده، ساخته می‌شود.

این تهیه کننده در پایان گفت: نماهنگ چهار دقیقه ای «خلوت خوب» به مناسبت روز زن تولید می شود و قرار است در ایام منتهی به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن پخش شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.