شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

«مایه گوزل» درباره جشنی تاریخی/«ماهور» در تدارک جشنواره فجر جهانی

اصغر پورهاجریان*

سینماپرس: تهیه‎‌کننده «ماهور» فرم حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را پر کرد.

به گزارش سینماپرس، اصغر پورهاجریان تهیه کننده فیلم سینمایی «ماهور» به کارگردانی مجید نیامراد درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: در حال حاضر بهزاد عبدی مشغول ساخت موسیقی است ضمن اینکه راف کات اولیه «ماهور» توسط کاوه ایمانی به پایان رسیده و ما مشغول رایزنی با افراد برای انجام صداگذاری هستیم.

وی افزود: همه تلاشمان این است که فیلم را برای نمایش در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر آماده کنیم.
 
این تهیه کننده سینما خبر داد: ما فرم حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را هم پر کرده ایم و با توجه به اینکه قصه این فیلم فراتر از فضای جغرافیایی خاصی است فکر می کنیم می تواند با تمام ملیت ها ارتباط برقرار کند و جشنواره جهانی فیلم فجر محل مناسبی برای نمایش «ماهور» است.

پورهاجریان با اشاره به دیگر فعالیت هایش بیان کرد: در حال حاضر مشغول انجام کارهای پایانی نگارش فیلمنامه «مایه گوزل» به نویسندگی و کارگردانی بابک محمدی هستیم و به زودی برای این اثر درخواست پروانه ساخت خواهیم داد. قصه «مایه گوزل» در ترکمن صحرا روایت می شود و یک ملودرام درباره آن منطقه است.

این تهیه کننده اظهار کرد: در قصه «مایه گوزل» به یک جشن تاریخی پرداخته می شود که در آن، مراسم باشکوهی برای مردهای ایل که به سن ۶۳ سالگی می رسند، برگزار می شود.

وی در پایان گفت: پس از  اخذ پروانه ساخت، فیلمبرداری این اثر را در خردادماه سال آینده در ترکمن صحرا آغاز خواهیم کرد.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.