شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

فصل جدید "خندوانه" در انتظار استودیو!

خندوانه-رامبد جوان

سینماپرس: گرچه پیشتر اعلام شده بود که دکورهای فصل پنجم برنامه تلویزیونی «خندوانه» در حال ساخت است، اما این برنامه حتی فاقد استودیو می باشد.

به گزارش سینماپرس، چند ماه است که فصل چهارم برنامه تلویزیونی «خندوانه» به پایان رسیده است. برنامه تلویزیونی که با اجرا و کارگردانی رامبد جوان به روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت و حالا دیگر به یکی از برنامه‌های محبوب تلویزیون بدل شده است. چهارمین فصل از برنامه «خندوانه» بدون عروسک «جناب خان» آغاز شد و بدون او نیز به پایان رسید. فقدانی که علت آن در نمایشگاه مطبوعات سال ۹۵ پرده برداری شده و علت آن اختلاف رامبد جوان و تهیه‌کننده مجموعه «کوچه مروارید» بود.

حال بعد از گذشته حدود ۶ ماه از آخرین قسمت فصل چهارم برنامه تلویزیونی «خندوانه»، فصل پنجم این برنامه در واپسین روزهای اسفند ۹۶ به روی آنتن می‌رود. در این فصل جدید عروسک «جناب خان» با صدا پیشگی محمد بحرانی نیز حضور دارد.

با این که پیش از این اعلام شده بود برنامه خندوانه در مرحله ساخت دکور است؛ اما شنیده‌ها حاکی است که این برنامه هنوز استودیوی مشخصی را برای ساخت دکور پیدا نکرده است. استودیویی که پیش از این برنامه «خندوانه» در اختیار داشته است، ‌ متعلق به ستاد بحران بوده که بخاطر حوادث اخیر در کشور، این فضای دیگر نمی‌تواند در اختیار گروه خندوانه قرار بگیرد.

علی احمدی تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» در حال حاضر مسئول انجام کارهای پیش تولید این برنامه است، او به تازگی چند مکان را برای تولید برنامه «خندوانه» در نظر گرفته است؛ اما این مکان‌ها نیز هنوز قطعی نیست.

پیش بینی می‌شود که با تولید برنامه «خندوانه» و پخش از شبکه نسیم، برنامه «دورهمی» به روال پخش سابق خود (یعنی پخش به صورت پنجشنبه و جمعه) بازگردد.

در پایان باید گفت که طبق صحبت‌های مدیران رسانه ملی برنامه تلویزیونی «خندوانه» قطعاً در روزهای پایانی سال ۹۶  به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.