جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

«احضار» سریالی در ژانر وحشت با موضوع اجنه + عکس

سریال احضار

سینماپرس: طراح صحنه اولین سریال ژانر وحشت ایران گفت: ۲ سال است که احضار در فصول زمستان فیلمبرداری می شود و سه ماه دیگر از این پروژه باقی مانده است تا ۱۰ قسمت که فصل اول را تشکیل می دهد ساخته و وارد بازار شود.

به گزارش سینماپرس، احمدرضا آخوند زاده طراح صحنه اولین سریال ژانر وحشت ایران درباره روند تولید این اثر گفت: "احضار" به کارگردانی رامین عباسی زاده در حال تولید است و بنده به عنوان طراح صحنه در این پروژه همکاری می کنم.


وی در همین راستا افزود: بازیگران احضار برای اولین بار است که جلوی دوربین قرار گرفته اند بنابراین هیچ ذهنیتی از سوی مخاطب در مورد این بازیگران وجود ندارد.

آخوند زاده درباره موضوع "احضار" بیان کرد: اولین سریال در ژانر وحشت با موضوع اجنه، ارواح و روابط بین این موجودات است و برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

این طراح صحنه به شرایط تولید "احضار" اشاره کرد و توضیح داد: ۲ سال است که "احضار" در فصول زمستان فیلمبرداری می شود و سه ماه دیگر از این پروژه باقی مانده است تا ۱۰ قسمت که فصل اول را تشکیل می دهد ساخته و وارد بازار شود.

وی ادامه داد: در صورتی که این فصل بعد از ورود به بازار از سوی مخاطبان استقبال شود این سریال ادامه خواهد داشت و اگر استقبال از آن خوب نباشد تولید فصل های بعدی ادامه پیدا نخواهد کرد.
آخوندزاده به عوامل احضار اشاره و افزود: تهیه کننده و کارگردان: رامین عباسی زاده، مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان، تصویربردار: مهدی عباسی زاده، صدابردار: مسعود شاهوردی، طراح صحنه: احمدرضا آخوندزاده، چهره پرداز: محسن ملکی، لباس: سمیرا کشور نژاد و بازیگران اصلی الهه جعفری و شهریار ربانی در این پروژه فعالیت دارند.

وی درباره فعالیت خود در عرصه تئاتر نیز اظهار کرد: نمایش "جن گیر" با کارگردانی کیوان صباغ، نویسندگی کوروش نریمانی، طراحی صحنه بنده، آهنگسازی مهدی حسنی، طراحی لباس زینب بَشتی، گریم امیر حسین غفاری و حضور بازیگرانی چون بهاره رهنما، کیوان صباغ و حامد وکیلی در کنار چند بازیگر از مشهد و حدود ۴۰ نفر در صحنه به عنوان فرم، تا فردا روی صحنه اجرا می شود.

 

این طراح صحنه درباره موضوع "جن گیر" خاطرنشان کرد: این نمایش با مدت زمان دو ساعت درباره یک خیاطخانه است که زن و شوهری در آن فعالیت می کنند. در این مکان عده ای جن وارد می شوند و به بهبود وضعیت زندگی آنان کمک می کنند. ابتدای نمایش با صحنه های وحشت شروع می شود اما بعد از گذشت سه دقیقه اول، نمایش به سمت کمدی می رود. حجم کار در "جن گیر" بسیار بالاست، طراحی صحنه تا بازیگران آن، که ۵۲ نفر هستند و در مجموع عوامل ۶۵ نفری جن گیر را تشکیل می دهند.

گفتنی است؛ "احضار" اولین سریال در ژانر وحشت یا (Horror) در ایران است. سریالی که موفیقتش با توجه به نوع ساخت آن، تیزر پخش شده در فضای مجازی و نیز رامین عباسی زاده در مقام تهیه کننده که آثاری چون "او یک فرشته بود"، "کت جادویی"، "پلیس جوان"، "سقوط یک فرشته"، "پریدخت" و "انقلاب زیبا" را  در کارنامه دارد دور از انتظار نیست.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.