جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

جشنواره سانفرانسیسکو از شارلیز ترون تجلیل می کند

 شارلیز ترون

سینماپرس: شارلیز ترون، هنرپیشه و تهیه کننده امریکایی-افریقای جنوبی، در جشنواره فیلم سانفرانسیسکو مورد تجلیل قرار می گیرد.

به گزارش سینماپرس، شارلیز ترون در جشنواره بین‌المللی فیلم سانفرانسیسکو ۲۰۱۸ تقدیر ویژه می‌شود. این قدردانی پس از نمایش فیلم جدید وی با عنوان «تالی» در تاریخ ۸ آوریل در سینما کاسترو صورت می‌گیرد.

پس از نمایش این فیلم جلسه پرسش و پاسخی با ترون و کارگردان فیلم جیسون رایتمن پیش‌بینی شده است. «تالی» که ماه پیش در جشنواره فیلم ساندنس برای نخستین بار اکران شد، از ۲۰ آوریل اکرانش را شروع می‌کند.

راشل روزن کارگردان جشنواره فیلم سانفرانسیسکو از شارلیز ترون به عنوان یکی از استعدادهای بزرگ یاد کرد و تاکید کرد این فستیوال بیش از همه به علاقه وی برای تصویر کردن طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های متنوع و کار کردن با ارایه فیزیک‌های متفاوت ارج می‌نهد.

ترون جایزه بهترین بازیگر زن اسکار را سال ۲۰۰۳ برای تصویر یک قاتل سریالی به نام آیلین وارنوس در فیلم «هیولا» ساخته پتی جنکینز دریافت کرد. او دومین نامزدی اسکار را برای تصویر کردن شخصیت زنی که شرکتی را که در آن کار می‌کند برای آزار جنسی به دادگاه می‌کشاند، به دست آورد. این فیلم با عنوان «شهر شمالی» سال ۲۰۰۵ اکران شد. وی بازیگر «مکس دیوانه: جاده خشم» ساخته جرج میلر در سال ۲۰۱۵ بود و سال پیش نیز با فیلم «بلوند اتمی» دیده شد.

ترون سال ۲۰۱۱ با رایتمن و فیلمنامه‌نویس دیابلو کودی در فیلم «نوجوان» همکاری کرد. این سه همکاری خود را در فیلم «تالی» تکرار کردند و در این فیلم ترون در نقش یک مادر خسته بازی می‌کند که سه فرزند دارد.

«تالی» سومین همکاری رایتمن با کودی است و کودی یک جایزه اسکار برای فیلمنامه «جونو» در کارنامه دارد و رایتمن نامزدی اسکار بهترین کارگردانی را برای همین فیلم دریافت کرد. «بالا در هوا»  نیز دیگر همکاری این دو بود که نامزد بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اقتباسی اسکار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.