چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

فیلمبرداری «دیوار به دیوار» در خیابان دولت

رضا ناجی

مهر: رضا ناجی ضمن بیان این مطلب که در فیلم سینمایی «لازانیا» نقش یک دبیر را ایفا می کرد از فیلمبرداری سریال «دیوار به دیوار» در خیابان دولت خبر داد.

رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در سریال «دیوار به دیوار ۲» به کارگردانی سامان مقدم هستم که البته نقش بلندی در این اثر ندارم بلکه گاهی به ایفای چند سکانس می پردازم.

وی افزود: من در ادامه سری اول این سریال باز هم نقش یک وکیل به نام هادیان را بازی می کنم که کار وکالت می کند. این سریال قرار است در ایام نوروز از شبکه سه پخش شود و هنوز فیلمبرداری آن به پایان نرسیده و کار در خیابان دولت پیگیری می شود. ضمن اینکه اغلب داستان این سریال در یک خانه روایت می شود با این وجود قسمت های خارجی هم دارد.

ناجی اظهار کرد: کار در این سریال برای من تجربه متفاوتی است زیرا گروه خوبی داریم و کارگردان و تهیه کننده نیز با عوامل همراهی زیادی دارند.

این بازیگر با اشاره به دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: چندی پیش بازی در فیلم سینمایی «لازانیا» ساخته حسین قناعت را به پایان رساندم که در این فیلم هم نقش کوتاهی داشتم، البته همه افرادی که در این فیلم بازی می کردند نقش های کوتاهی داشتند.

وی با اشاره به اینکه نقش یک دبیر دبیرستان را ایفا کرده است در پایان گفت: «لازانیا» یک فیلم اجتماعی خانوادگی است اما رگه هایی از طنز هم دارد که چندی پیش فیلمبرداری آن به پایان رسید و امیدوارم در اکران عمومی موفق باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.