چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

مستند ستاره «سریع و خشمگین» ساخته می شود

پل واکر

سینماپرس: «من پل واکر هستم» نام فیلم مستندی جدید درباره پل واکر ستاره مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» است که به تهیه‌کنندگی دریک موری تابستان آینده در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ام‌اس‌ان، «من پل واکر هستم» نام فیلم مستندی جدید درباره پل واکر ستاره فقید مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» است که به تهیه‌کنندگی دریک موری تابستان آینده از طریق پلتفرم استریمینگ پارامون نت ورک در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

موری تا به حال خالق مستندهای مشابهی در مورد سلبریتی‌ها بوده که از جمله‌ آنها می‌توان به «من هیث لجر هستم»، «من بروس لی هستم»، «من ایول کنیول هستم» و «من جی‌اف‌کی جونیور هستم» اشاره کرد.

حالا او از لنز دوربین خود برای حرکتی مشابه استفاده کرده تا بر پل واکر تمرکز کند؛ ستاره‌ای محبوب که در ۴۰ سالگی و در حالی که در میانه فیلمبرداری پروژه «خشمگین ۷» بود، جان خود را در یک سانحه رانندگی از دست داد.

گفته شده این مستند که قرار است توسط آدرین بویتنهوییس کارگردانی شود «به اکتشاف در مسیر حرفه‌ای کاری پربار واکر می پردازد و بخشی از شخصیت واکر را نشان می دهد که تعداد بسیار کمی آن را می‌شناختند؛ از اشتیاقش نسبت به اقیانوس‌ها و زندگی دریایی گرفته تا کمک به بازسازی هاییتی بعد از زلزله نابودکننده‌اش. »

دختر او مِدو واکر با فاصله کوتاهی پس از مرگ پدرش «بنیاد پل واکر»‌ را راه‌اندازی کرد تا عشق این بازیگر نسبت به زندگی در اقیانوس را زنده نگه دارد. کارهای واکر در راستای حمایت از زلزله‌زدگان هاییتی شامل مجری‌گری رخدادهایی برای سازمان‌های خیریه می‌شد.

گفته می‌شود مصاحبه‌هایی با دوستان و همبازیان واکر که او را بهتر از همه می‌شناختند قرار است در «من پل واکر هستم» وجود داشته باشد که لیست آنها بعدا اعلام خواهد شد.

با توجه به اینکه این مستند قرار است در پارامونت نت ورک به نمایش دربیاید، در کنار عناوین دیگری از جمله «واکو» با بازی تیلور کیچ و اقتباس سریالی «هدرز» نمایش داده خواهد شد. فیلم «من ام‌ال‌کی جونیور هستم» موری هم روز دوم آوریل از همین پلتفرم به نمایش درخواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.