چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

۳۶۰ درجه به اندیشه‌های دراویش آشوبگر و ماجرای اغتشاش می پردازد + فیلم

برنامه تلویزیونی ۳۶۰

سینماپرس: جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی ۳۶۰ درجه با موضوع روایت اتفاقات و بررسی علت‌های وقوع حادثه خیابان گلستان هفتم در منطقه پاسداران تهران تولید شده است.

به گزارش سینماپرس، هفتمین قسمت از برنامه تلویزیونی ۳۶۰ درجه به اندیشه‌های دراویش و ماجرای اغتشاش برخی از حامیان این فرقه در تهران پرداخته است.

چند هفته‌ای بود که حضور دراویش فرقه نعمت‌اللهی در منطقه پاسداران تهران خبرساز بود، اما غیر رسمی و نه چندان پر سر و صدا. هفته قبل این حضور به اوج خودش رسید و تبدیل به آشوب و اغتشاش شد. در جریان فتنه‌انگیزی دراویش به اموال عمومی و خصوصی مردم آسیب وارد شد؛ حریم خانه‌ها شکسته‌ شد و بسیاری افراد بی‌گناه مورد تعرض قرار گرفتند. فیلم حمله وحشیانه یک درویش به سمت نیروهای انتظامی آنهم با اتوبوس مرگ، چیزی بود که همه جا دیده و پخش شد. ۳ نیروی پلیس و ۲ نیروی بسیجی در جریان مبارزه با آشوبگری این افراد به شهادت رسیدند.

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است.

«۳۶۰ درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود. شنبه‌ها ساعت ۱۴:۳۰ نیز بازپخش این برنامه تلویزیونی روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.