سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

تصاویری از بازی جان تراولتا در «گوتی»+عکس

فیلم سینمایی "گوتی"

سینماپرس: درام جنایی زندگی نامه ای گوتی(Gotti) با بازی "جان تراوالتا" در حال ساخت است. به تازگی تصاویری از بازی این هنرپیشه هالیوودی در این فیلم منتشر شده است.

به گزارش سینماپرس، جدیدترین تصاویر از حضور بازیگر فیلم تغییر چهره، "جان تراوالتا" بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم "گوتی" توسط سازندگان این اثر منتشر شد.

فیلم سینمایی "گوتی" که در ابتدا با نام"مرگ و زندگی جان گوتی" منتشر شده بود به کارگردانی "کوین کانلی" در سال ۲۰۱۸ اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

جان تراولتا با خلافکاران نیویورک هم دست شد+عکس////////////////////////سه شنبه

این فیلم داستان یکی از سرکرده‌های خلافکار نیویورک را روایت می‌کند که در اداره زیر دست‌هایش با پسر خود روبرو شده و برای نجات جان وی تاوان سختی را پرداخت می‌کند.

"جان تراوالتا" بازیگر سرشناس سینمای هالیوود که در کارنامه خود بازی در فیلم‌های مطرحی همچون "عامه‌پسند"، "تغییر چهره" و "فصل شکار" را دارد در این فیلم نقش اصلی را ایفا می‌کند. وی در این فیلم به همراه پسرش به ایفای نقش پرداخته است.

جان تراولتا با خلافکاران نیویورک هم دست شد+عکس////////////////////////سه شنبه

علاوه بر جان تراولتا، کِلی پریستون، استیسی کیچ، پروت تیلور وینز، پاتریک بوریلو و الا تراولتا سایر بازیگران این فیلم را تکشیل می‌دهند. این اولین همکاری جان تراولتا با دخترش اِلا محسوب می‌شود.

فیلمنامه این فیلم در ژانر جنایی اکشن را "لئو روسی" و "لیم دابز" به نگارش درآورده و کارگردانی آن را به "کوین کانلی" سپرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.