سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

خانه نشینی به سبک «منیژه حکمت»/ وقتی شاه نشینی برخی در اعتراضات یک فیلمساز به خطر می افتد!

منیژه حکمت

سینماپرس: منیژه حکمت که طی سال های متوالی توانسته به سبب ارتباطات خاص با مافیای اکران، بهترین اکران و نمایش را برای فیلم هایش تجربه کند، با ترس از اعتراضات یک فیلمساز به انحصار موجود و ناکارآمدی شورای صنفی نمایش، پرکارترین دوران فعالیت سینمایی خود را تعبیر به دروان گِل گرفته سینما کرد!

به گزارش سینماپرس اگر سابقه فعالیتهای سینمایی «منیژه حکمت» در کسوت کارگردانی و تهیه کنندگی را بررسی کنید به نتایج ذیل خواهید رسید:

کارگردانی:

جاده قدیم (۱۳۹۶)     سه زن (۱۳۸۵)     زندان زنان (۱۳۷۹)

تهیه کنندگی:

جاده قدیم (۱۳۹۶)    خماری (۱۳۹۴)     شهر موش‌ها ۲ (۱۳۹۳)     ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹)     پوپک و مش ماشاالله (۱۳۸۸)    چیزهایی هست که نمی‌دانی (۱۳۸۷)     صداها (۱۳۸۷)    لالایی (۱۳۸۷)     سه زن (۱۳۸۵)     زندان زنان (۱۳۷۹)      شبیخون (۱۳۷۶)

بدین ترتیب خواهید دید ۶ فیلم از ۱۱ فیلم این لیست طی ۸ سالی تولید شده که وی عنوان نموده است در سینما گِل گرفته شده بود!

به نظر می رسد این فیلمساز معلوم الحال به جهت ترس از اعتراضات به حق احمد نجفی در قبال ناکارآمدی شورای صنفی نمایش و مافیای اکران، به صورت گستاخانه از آن دوران چنین تعبیری نموده است.

البته احتمالا به سبب آنکه امثال منیژه حکمت ها انحصار همه چیز سینما را برای خود می خواهند، باید همیشه نقش اپوزیسیون بازی کنند! همانند آنچه همین فرد در جشنواره سی و ششم  فیلم فجر و در نشست مطبوعاتی فیلم ضعیف خود، اعتراضات افسار گسیخته ای نسبت به دولت کنونی بروز داد!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.