دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

کامران تفتی مجری «وقتشه» باقی می ماند

کامران تفتی

خبرگزاری میزان: تهیه کننده برنامه "وقتشه" گفت: فصل دوم این برنامه تا نوروز ۹۸ از شبکه نسیم مهمان خانه های مردم خواهد بود.

ابوالفضل صفری تهیه کننده برنامه "وقتشه" درباره فصل دوم این برنامه گفت: فصل دوم برنامه وقتشه با تهیه کنندگی من و مقداد مومن نژاد تا نوروز ۹۸ از شبکه نسیم مهمان خانه های مردم خواهد بود.

وی در همین راستا افزود: سری جدید برنامه "وقتشه" با تغییرات ساختاری و محتوایی با هدف آموزش زندگی سالم در زمینه های دانش زندگی، دانش روابط اجتماعی، تعامل در خانواده و اجتماع نقش هر کسی را برای افزایش کیفیت زندگی به وی یادآوری می کند.

وقتشه
تهیه کننده "وقتشه" با بیان اینکه این برنامه بر کاهش آسیب های اجتماعی، سلامت و اوقات فراغت متمرکز است بیان کرد: در فصل جدید "وقتشه" درباره امتداد و ترمیم روابط خانوادگی گفت و گو می شود یعنی زوج هایی از جنس مردم و در موارد خاص هنرمندان که درگیر مسائل مختلف هستند دیده و بررسی می شوند تا از آسیب های اجتماعی جلوگیری یا کاسته شود.

صفری با بیان اینکه بعد از پخش فصل اول "وقتشه" تاکنون زمان زیادی صرف بررسی برنامه و ارتقای نقاط ضعف آن شده است، اظهار کرد: در سری دوم "وقتشه" بازی های آموزشی، تئاتر مشارکتی برای اولین بار در تلویزیون، بازی محتوایی و آیتم های مرتبط مستند و تولیدات متناسب با هر قسمت ساخته شده است. اجرای این سری از برنامه "وقتشه" نیز مجددا به عهده کامران تفتی است و اتاق فکر آن نیز متشکل از اساتید دانشگاه به سرپرستی محمدعلی الستی است. در نوروز ۹۷ نیز بیشتر از حضور اقوام ایرانی در این برنامه بهره‌مند خواهیم شد.

برنامه وقتشه تا نوروز 98 روی آنتن شبکه نسیم است/به دنبال امتداد و ترمیم روابط خانوادگی هستیم
تهیه کننده "وقتشه" درباره استقبال از فصل اول این برنامه تاکیدکرد: بازخورد این برنامه که حدود ۲۰ قسمت روی آنتن رفت بیش از انتظار عوامل آن بود.

صفری درباره اهمیت حضور مردم در استودیو برنامه وقتشه خاطرنشان کرد: چون قصد این برنامه تکراری نبودن نسبت به دیگر برنامه های تلویزیونی است از حضور تماشاچیان به طور فعال در مباحثه ها استفاده می شود.

نظرات

  • حافظ ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۸
    0 0
    باسلام وعرض تبریک سال جدید... نوروزتان خجسته ومبارک بادان شاالله...بجاست ازمجری برنامه؛؛وقتشه؛؛برادرگرامیم کامران تفتی کمال تشکروقدردانی خویش راحضورتان اعلام داشته موفقیت وسربلندی ایشان راازدرگاه ذات اقدس الله صمیمانه آرزومندم.برنامه وقتشه کارزیباییست که کامران عزیزبزیبایی این برنامه رااجرامیکندازحضورایشان درین برنامه تشکروقدردانی میکنم...موفقیت ایشان راآرزودارم....یاعلی مددی
  • رضا زارع ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۴
    0 0
    برنامه بسيار سخيف است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.