دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

احمد نجفی چه آبی ریخت به لانه مورچه‌ها

احمد نجفی

مشرق: روز گذشته احمد نجفی درب شورای صنفی نمایش را گل گرفت. شورایی که فیلم‌های ارزشمند فراوانی را مثل اشنوگل، ویلایی‌ها و دریاچه ماهی با مضمون دفاع مقدس با چیدمانی حیله‌گرانه سر برید و حاضر به اکران فیلم احمد نجفی نبود. این شورا عموما آثار جریان ارزشی را در اکران قربانی می‌کند. پس از حرکت احمد نجفی، کیوان امجدیان منتقد سینما و روزنامه‌نگار نظرش را به صورت شجاعانه در توییتر منتشر کرد.

روز گذشته احمد نجفی در اقدامی نمادین درب شماره ۲ خانه سینما، مقر شورای صنفی نمایش را گل گرفت. شورایی که فیلم‌های ارزشمند فراوانی را مثل اشنوگل، ویلایی‌ها و دریاچه ماهی با مضمون دفاع مقدس با چیدمانی حیله‌گرانه سر برید و حاضر به اکران فیلم احمد نجفی نبود. این شورا عموما آثار جریان ارزشی را در اکران قربانی می‌کند. پس از حرکت ارزشمند احمد نجفی، کیوان امجدیان منتقد سینما و روزنامه‌نگار نظرش را به صورت شجاعانه در توییتر منتشر کرد. امجدیان در این پست خود نوشت :

دم نجفی گرم. مرد است. به نمایندگی از سینماگران بی رانت و پارتی، چه آبی ریخت به لانه مورچه‌ها. مورچه‌هایی که خیال می‌کنند پیل‌های تنومندند و دیگر نیاز نیست خدا را بنده باشند. حالا رفقا افتاده‌اند به گرفتن کامنت علیه او. گل گرفتن، کارش را کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.