دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

اکران «صحنه‌هایی از زندگی یک کارآگاه» از ۱۰ اسفند

«صحنه‌هایی از زندگی یک کارآگاه»

سینماپرس: «صحنه‌هایی از زندگی یک کارآگاه» ساخته علیرضا رسولی‌نژاد از دهم اسفند ماه در سینماهای گروه «هنر و تجربه» نمایش داده می شود.

به گزارش سینماپرس، «صحنه‌هایی از زندگی یک کارآگاه» دومین تجربه سینمایی رسولی‌نژاد پس از فیلم «صحنه‌های خارجی» است. مستند «مینور/ ماژور» از ساخته‌های این کارگردان، سال گذشته در سینماهای «هنر و تجربه» به نمایش گذاشته شد و «صحنه‌های خارجی» اولین فیلم بلند این کارگردان نوروز ۹۴ در همین گروه به اکران درآمد.

در این فیلم سه منتقد سینما به عنوان بازیگر حضور دارند که حمیدرضا صدر منتقد پیشکسوت سینما برای اولین بار در «صحنه‌هایی از زندگی یک کارآگاه» مقابل دوربین رفته است.

اکران افتتاحیه این فیلم شنبه دوازدهم اسفند ساعت ۲۰ در موزه سینما برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان «صحنه‌هایی از زندگی یک کارآگاه» آمده است: «در یکی از روزهای سرنوشت‌ساز پاییزی نامه مشکوکی به دست پسر جوانی که به فیلم های کارآگاهی علاقه دارد می‌رسد. او با خواندن نامه درگیر ماجرایی کارآگاهی می‌شود ولی برای تبدیل شدن به یک کارآگاه خصوصی واقعی موانعی وجود دارد. »

لیست عوامل فیلم عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: علیرضا رسولی نژاد، صدای راوی: سعید مظفری،  فیلمبردار: رضا تیموری، تدوین: حسین توکلی، صدابردار: شاهین پورداداشی، صداگذار: مهدی جواهری‌زاده، موسیقی: انتخابی، تنظیم: حمید خداپناهی و نوید خداوندی، دستیار کارگردان: سهند سرحدی، منشی صحنه: شیرین قادر، دستیار فیلمبردار: سهیل سیم‌صباحی، بازیگران: بهراد موسوی، نگار تاجر، نیلوفر نیکسار، شاهین بازیل، حسام نورانی، دانا جعفری، پوریا جهانشاد، آیدا ذاتی، آرش لطفی، حافظ روحانی و با حضور افتخاری حمیدرضا صدر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.