یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

دبیر جایزه دولتی مخاطبانش را به قانون‌شکنی تشویق کرد

شهریار عباسی

سینماپرس: فردی که به رغم اظهارات و مواضع ضدانقلابی خودش، دبیر علمی جایزه جلال شده، در تازه‌ترین اظهار نظر خود ضمن تشویق مخاطبانش به قانون‌شکنی از یک طرح استعماری در جهت کشف حجاب حمایت کرد!

به گزارش سینماپرس، شهریار عباسی با اینکه هیچ نسبتی با راه و مرام جلال آل احمد ندارد و درخدمت انگاره‌های استعماری قرار دارد، این بار نیز از نسخه‌های فرهنگی بیگانگان برای ایران حمایت کرد و قانون شکنی تعداد محدودی از عناصر سازمان یافته در خیابان را احقاق حق دختران ایرانی لقب داد!

البته پیش از این نیز برخی از مسئولان فرهنگی از این طرح‌های استعماری حمایت کرده بودند تا نشان دهند که دستگاه‌های فرهنگی تا چه حد دچار اختلال هستند و افرادی که با قوانین کشور و حدود شرعی مخالف هستند را در جایگاه‌های تأثیرگذار فرهنگی منصوب کرده‌اند. به طور طبیعی افرادی چون عباسی در حال ایفای نقش و مأموریت خود هستند، اما مسئولانی که چنین افرادی را به سمت‌های دولتی منصوب می‌کنند باید پاسخگو باشند.


کیهان قبلا به عقبه فکری دبیر جایزه جلال پرداخته و نسبت به جهت گیری ضد فرهنگی وی هشدار داده بود. یادآور می‌شویم شهریار عباسی حکم دبیری جایزه جلال را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد. یک مدیر سازمان سینمایی نیز به حمایت از طرح نه به حجاب مبادرت کرد.

* کیهان

نظرات

  • بیتا ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۴
    0 0
    مملکت ما را تو‌ را به خدا!!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.