شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

پیوستن بازیگران جدید به «خانواده دکتر ماهان»

امیر حسین صدیق

سینماپرس: چهار بازیگر جدید به مجموعه تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» که به کارگردانی راما قویدل و با سفارش سیما فیلم تولید می شود، پیوستند.

به گزارش سینماپرس، انتخاب بازیگران سریال «خانواده دکتر ماهان» ادامه دارد و به تازگی امیر حسین صدیق، سعید امیرسلیمانی و راضیه برومند و ارسطو خوش رزم به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند. 

امین زندگانی، حدیث فولادوند، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو نیز از دیگر بازیگران این سریال هستند. انتخاب بازیگران همچنان ادامه دارد و تصویربرداری پس از نهایی شدن لیست بازیگران آغاز می شود.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

این مجموعه تلویزیونی به سفارش سیما فیلم ساخته می شود.

قویدل ساخت مجموعه هایی همچون دیوار شیشه‌ای، شب می‌گذرد، دولت مخفی، رویای گنجشک ها و روح اله را در کارنامه خود دارد.

عوامل سریال خانواده دکتر ماهان بدین شرح معرفی می شودن: تهیه کننده: بهروز خوش رزم، کارگردان: راما قویدل، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، نویسنده: نسیم خُراشادی زاده، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلانزاده، طراح صحنه و لباس: سهیلا نعمتی، طراح گریم: عبدالله اسکندری برنامه ریز: سامرند معروفی،دستیار اول کارگردان: امین وجگانی ، عکاس: مهران بی پروا، روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.