جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

«خانواده دکتر ماهان» هوای محیط زیست را دارد

امین زندگانی در سریال «خانواده دکتر ماهان»

فارس: بازیگر سریال «خانواده دکتر ماهان» گفت: امیدوارم با ساخت خانواده دکتر ماهان، مردم به تماشای این اثر وطنی بنشینند و همه هوای محیط زیست واقعی را داشته باشیم.

«امین زندگانی» بازیگر سریال «خانواده دکتر ماهان» گفت: حدود یک هفته است به گروه سریال «خانواده دکتر ماهان» ملحق شده‌ام.

وی ادامه داد: این سریال قرار است در فضای حمایت از محیط زیست ساخته شود. محیط زیستی که این روزها حالش خیلی خوب نیست و به تبع آن، ما هم حالمان خیلی خوب نیست.

بازیگر سریال «پرستاران» یادآور شد: امیدواریم که درباره حفظ محیط زیست فرهنگسازی شود و با ساخت سریال‌هایی همچون خانواده دکتر ماهان بار دیگر بتوانیم یادآوری کنیم که توانسته‌ایم فرهنگ غنی و تاریخ چند هزار ساله و مسئله احترام به محیط زیست و منابع طبیعی را حفظ کنیم.

زندگانی در ادامه با طرح پرسش‌هایی اظهار داشت: می‌خواهم چند سوال بپرسم، اینکه آیا امانت دار خوبی در زمینه محیط زیست برای نسل بعد هستیم؟ و حالا که با تخریب محیط زیست پیش رفتیم با چه رفتارهایی می‌توان آن را با سازندگی تحویل نسل بعد بدهیم.

وی ادامه داد: اگر خواستید سریال وطنی و بومی ببینید، فکر می‌کنم سریال خانواده دکتر ماهان پاسخگوی این نیاز شما باشد. امیدوارم از تماشای این سریال لذت ببرید. این وعده را می‌دهم که مناظر زیبا و طبیعت بکر ایران - البته چیزی که از آن باقی مانده – را در این سریال خواهید دید.

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: یکی از دلایلی که باعث علاقه من به حضور در سریال خانواده دکتر ماهان بود گروه و تیم خوب سازنده مجموعه است. راما قویدل از دوستان قدیمی من و کارگردانی خوب، با سابقه و دارای خانواده هنری است. همچنین این مجموعه تهیه کننده خوبی همچون بهروز خوش رزم دارد.

زندگانی گفت: بخش عمده لوکیشن‌های این سریال بر اساس برنامه ریزی در شمال کشور است و داستان تا حد زیادی در فضای زیبا و سرسبز شمال می‌گذرد. آن طور که من شنیده‌ام قرار است با حیوانات سر و کار داشته باشیم که این خیلی خوب است. همان طور که گفتند از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست و گاه انسانیت را در جایی دیگر می‌توان یافت.

وی ادامه داد: کمی مراقب انسانیت‌مان باشیم که این انسانیتی که این روزها مد شده با طبیعت بی‌رحمانه رفتار کرده است. امیدوارم مهربانی و بخشندگی را از طبیعت و حیوانات یاد بگیریم و یادمان باشد اگر اشرف مخلوقات هستیم به واسطه کلاممان نیست بلکه به واسطه شعور و تفکرمان است.

این بازیگر در پایان گفت: هوای محیط زیست را داشته باشیم و اینقدر درگیر محیط زیست مجازی نباشیم. در محیط زیست واقعی بیشتر سیر کنیم، هوایش را داشته باشیم و به آن احترام بگذاریم.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر ازهمیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.
این مجموعه تلویزیونی به سفارش سیمافیلم ساخته می شود.

در این سریال بهرام شاه محمدلو، حدیث فولادوند، امین زندگانی، شیوا ایراهیمی، ‌لاله اسکندری بازی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.