جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

پایان تدوین «آقای سانسور»/ «تولید ایرانی» را می‌سازم

فیلم سینمایی آقای سانسور

سینماپرس: غلامرضا گمرکی تهیه کننده سینما از پایان تدوین «آقای سانسور» به کارگردانی و نویسندگی علی جبارزاده و ساخت فیلم «تولید ایرانی» خبر داد.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا گمرکی درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی و نویسندگی علی جبارزاده بیان کرد: تدوین این اثر توسط نازنین مفخم به پایان رسیده است اما هنوز برای صداگذاری و ساخت موسیقی با کسی به نتیجه نرسیده ایم.

وی افزود: ما در حوالی خیابان پاسداران، منطقه ۲۲، ترمینال جنوب و ... به فیلمبرداری پرداختیم و با توجه به اینکه کارهای این فیلم مقداری طول کشید نتوانستیم آن را به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر ارایه دهیم و «آقای سانسو» از حضور در این رویداد سینمایی بازماند.

گمرکی بیان کرد: در خلاصه داستان این اثر که یک طنز اجتماعی است آمده «تاحالا شده زندگی اطرافیانت را بدون سانسور ببینی؟ »

این تهیه کننده با اشاره به زمان اکران فیلمش اظهار کرد: این روزها سینمای ما دچار بحران اکران است و دیگر مساله مافیای اکران چندان دور ذهن نیست زیرا برخی از فیلمنامه ها به محض اینکه پروانه ساخت دریافت می کنند زمان اکرانشان هم مشخص می شود. کسانی که در این بازی ها و باندها نیستند از اکران آثارشان خبری ندارند و این اجحاف به بخش خصوصی است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: از روزهای ابتدایی امسال که به نام تولید و اشتغال نامگذاری شد تصمیم گرفتیم فیلمی درباره اقتصاد مقاوتی و تولید ایرانی بسازیم از همین رو من و محمد امید فیلمنامه ای با عنوان «تولید ایرانی» درباره کالای ایرانی نوشتیم که تا یکی دو هفته آینده نگارش آن به پایان می رسد و اوایل فروردین ماه سال آینده درخواست پروانه ساخت می کنیم.

گمرکی در پایان اظهار کرد: قرار است شاهین باباپور این فیلم سینمایی را کارگردانی کند.

عوامل فیلم سینمایی «آقای سانسور» عبارتند از تهیه کننده: غلامرضا گمرکی، کارگردان: علی جبارزاده، مجری طرح: علی مثنوی،   مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: بابک اردلان، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، طراح صحنه و لباس: حسین عالی نژاد،  منشی صحنه: آنیتا فیروزبخت: برنامه ریز: محسن حسن پور. مشاور کارگردان: جمال شورجه، تدوین: نازنین مفخم، فیلمنامه: مهدی علی میرزایی، بازنویسی فیلمنامه: علی جبارزاده، عکاس: بابک برزویه، مدیرتولید: وحید مرادی، بازیگران: محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، بهرام افشاری، محمود پاک نیت، امید روحانی، گیتی قاسمی، امیرکربلایی زاده، صحرا اسدالهی، هنرمند خردسال: آریانا مثنوی. حسن نوری، علی ضیایی، علی مثنوی، آرشینا مثنوی و ...

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.