چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

معرفی برندگان «انجمن طراحان صحنه» آمریکا

فیلم شکل آب

سینماپرس: فیلم‌های «شکل آب» «بازی تاج و تخت» و «من، تونیا» جوایزه بیستمین مراسم سالانه «انجمن صنفی طراحان صحنه» را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، «شکل آب»، «بازی تاج و تخت» و «من، تونیا» ‌از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که جوایز بیستمین دوره جایزه سالانه انجمن طراحان لباس آمریکا را به خانه بردند.

در حالی که کمتر از دو هفته به اهدای جوایز اسکار باقی مانده در مراسم انجمن طراحان لباس آمریکا که سه‌شنبه شب به وقت محلی برگزار شد فیلم‌هایی که در اسکار نیز نامزد بخش بهترین طراحی لباس هستند به رقابت با هم پرداختند و از این میان «شکل آب» و «من، تونیا» موفق به کسب جایزه شدند.

«من، تونیا» جایزه بهترین طراحی معاصر را برد و «شکل آب» به عنوان برنده بهترین طراحی برای فیلمی در یک دوره زمانی انتخاب شد.

دست «زن شگفت‌انگیز» نیز خالی نماند و با دریافت جایزه بهترین طراحی لباس در فیلم علمی-تخیلی تجلیل شد.

در بخش تلویزیون «داستان خدمتکار» در بخش معاصر جایزه برد و جایزه طراحی در یک دوره تاریخی به سریال «تاج» رسید. همچنین سریال «بازی تاج و تخت» نیز جایزه بخش علمی-تخیلی را دریافت کرد.

در بخش فیلم کوتاه نیز «پینک» جایزه برد.

همان طور که قبلا اعلام شده بود در این مراسم کری واشنگتن برنده جایزه اسپاتلایت شد و جوآنا جانسون طراح لباس شناخته شده با دریافت جایزه یک عمر تجلیل شد. مگی اشپاک نیز که سابقه یک عمر خدمات هنری در این زمینه را دارد جایزه مشارکت در خدمات هنری را دریافت کرد.

در این مراسم همچنین از جان مولو طراح لباس «جنگ ستارگان» و «گاندی» که اکتبر پیش در ۸۶ سالگی درگذشت تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.