چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

حمایت مالی هالیوودی‌ها از جنبش مبارزه با حمل اسلحه

مالی کلونی و اسپیلبرگ

سینماپرس: شماری از چهره‌های مشهور هالیوود از جمله جرج کلونی و همسرش، استیون اسپیلبرگ و اوپرا وینفری، به «راهپیمایی برای زندگی‌های ما» که برای مقابله با آزادی حمل اسلحه تلاش می‌کند، پول اهدا می‌کنند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جرج و امل کلونی، استیون اسپیلبرگ و همسرش، جفری و مریلین کاتزنبرگ و اپرا وینفری از جمله چهره‌های مشهوری هستند که به «راهپیمایی برای زندگی‌های ما» که برای مقابله با آزادی حمل اسلحه تلاش می‌کند، پول اهدا می‌کنند.

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که بر اثر تیراندازی خونبار یک دانش آموز به همکلاسی‌هایش در فلوریدا، ۱۷ تن کشته شدند.

زوج کلونی، زوج اسپیلبرگ‌، زوج کاتزنبرگ و اوپرا وینفری هر یک ۵۰۰ هزار دلار برای این تلاش اهدا کردند.

کلونی و همسرش و کاتزنبرگ و همسرش اعلام کرده‌اند در راهپیمایی این گروه در واشنگتن شرکت می‌کنند.

کلونی با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: امل و من از تلاش و همت این زنان و مردان جوان واقعا الهام گرفتیم. خانواده ما در راهپیمایی روز ۲۴ مارس همراه این نسل جوان از مردم سخت‌کوشمان خواهد بود و ما به نام فرزندانمان الا و آلکساندر ۵۰۰ هزار دلار به این رویداد کمک می‌کنیم. زندگی فرزندان ما به این تلاش‌ها بستگی دارد.

استیون اسپیلبرگ هم اعلام کرد همراه همسرش از این تلاش‌ها که به نفع همه نسل جوان است حمایت می‌کنند و اقدام این جوانان که از مدرسه استونمن داگلاس شروع شده الهام بخش آنها شده است.

جفری کاتزنبرگ مدیرعامل استودیوهای درویم ورکز نیز دیروز بعدازظهر با صدور اعلامیه ای بیان کرد در این راهپیمایی به کلونی و همسرش ملحق می‌شود.

وینفری هم خطاب به جرج کلونی و امل نوشت: من هم توانم را به شما اضافه می‌کنم و همین مبلغ را برای «راهپیمایی برای زندگی‌های ما» اهدا می‌کنم. این تلاش‌ها مرا به یاد دهه ۶۰ می‌اندازد که ما با جنبش «کافی است» همراه بودیم.

راهپیمایی ۲۴ مارس توسط ۵ نوجوان که از کشتار در مدرسه استونمن داگلاس فلوریدا جان سالم به در بردند راه‌اندازی شده است. آنها با همکاری بنیاد غیرانتفاعی «هر شهر برای امنیت در برابر اسلحه» در همه شهرهای آمریکا قصد راهپیمایی دارند.

نیکلاس کروز ۱۹ ساله مظنون حادثه در مدرسه فلوریدا به محض این که ۱۸ ساله شد یک اسلحه سنگین خرید و از آن برای حمله خونین به همکلاسی‌هایش استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.