سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

آیین رونمایی از مستند «بهمنِ عزیزم» برگزار می شود

مستند «بهمنِ عزیزم»

سینماپرس: آیین رونمایی و اکران مستند «بهمنِ عزیزم» ساخته مصطفی پورمحمدی، ۷ اسفند ماه در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، آیین رونمایی و اکران مستند «بهمنِ عزیزم» ساخته مصطفی پورمحمدی با حضور عوامل فیلم، اهالی رسانه، خانواده و دوستان بهمن گلبارنژاد سوژه این مستند در فرهنگسرای رسانه به نشانی پاسداران، میدان قبا، فرهنگسرای رسانه دوشنبه هفتم اسفند ماه، ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می شود.

مستند «بهمن عزیزم» با مدت زمان ۴۵ دقیقه پرتره قهرمان پارالمپیکی کشورمان با نام بهمن گلبارنژاد است که در المپیک ۲۰۱۶ ریو جان خود را از دست داد.

فیلمبرداری نوروز ۹۶ در قبرستان دارالرحمه شیراز آغاز و در چند مقطع در شهرهای شیراز، آبادان، تهران و مگ د بورگ آلمان تا پایان شهریور انجام شد و مراحل فنی و صداگذاری اثر آذر ۹۶ به پایان رسید.

در این مستند که با نگاهی ویژه به موسیقی محلی جنوب ایران ساخته شده است تصاویری دیده نشده از زندگی خانواده های جنگ زده و جوانان دهه هفتاد نیز وجود دارد.

به گفته کارگردان مستند، گرچه به تصویر کشیدن حاشیه های پس از مرگ بهمن گلبارنژاد زمان زیادی در ساخت این مستند برده است اما برای پرهیز از تشدید حاشیه ها این قسمت از مستند حذف شده است.

در آیین رونمایی و اکران مستند «بهمنِ عزیزم»، پرویز جاهد درباره فیلم صحبت می کند.

عوامل این فیلم مستند عبارتند از نویسنده و کارگردان: مصطفی پورمحمدی، تصویربردار: مجید یزدانی، صدا بردار: سامان فراهانی، آهنگساز و صداگذار: علی گرگین، تدوین: محمدعلی حق پرست، مدیر تولید: احسان حسن و تهیه کننده: مهدی مطهر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.