یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

«جومانجی۲» در رده پنجم پرفروش های جهان+عکس

جومانجی 2

سینماپرس: فیلم سینمایی «جومانجی:به جنگل خوش آمدید»(Jumanji: Welcome to the Jungle) که نسخه بازسازی شده فیلم «جومانجی» محصول سال ۱۹۹۵ می باشد، پس از نه هفته اکران به فروشی بالغ بر ۸۸۰ میلیون دلار دست یافته است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی "جومانجی ۲" با بازی "دواین جانسون" بعد از نه هفته اکران توانست با فروشی معادل ۸۸۳ میلیون دلار رتبه پنجم پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۷/۲۰۱۸ را از آن خود کرد.

این فیلم در حال حاضر توانسته با فروشی معادل ۳۳۸ میلیون دلار در هفته بالاتر از آثاری همچون جنگ ستارگان و بزرگ مربی سیرک در رتبه اول فروش کلی باکس آفیس بایستد.

جومانجی 2

دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان و نیک جوناس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

بر اساس اعلام کمپانی کلمبیا پیکچرز با توجه به طولانی شدن روند فیلمبرداری اثر، این فیلم که در ابتدا قرار بود ماه جولای ۲۰۱۷ اکران شود با تاخیر در تاریخ ۲۲ دسامبر اکران شد.

جومانجی 2

این نسخه از فیلم جومانجی با نام جومانجی ۲ به بازسازی نسخه اول پرداخته و "دواین جانسون" بازیگر معروف سینمای هالیوود با لقب "راک" به جای "رابین ویلیامز" فقید به ایفای نقش خواهد پرداخت. "رابین ویلیامز" بازیگر جومانجی که با حضور در این فیلم محبوبیت فراوانی را پیدا کرده بود بر اثر افسردگی دست به خودکشی زد.

ژانر این فیلم فانتزی بوده و جیک کاسدان پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم جومانجی را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.