یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

اکران خصوصی ۲ فیلم در یک شب برگزار شد

اکران خصوصی «شاخ کرگدن» و «بلوک ۹ خروجی ۲»

سینماپرس: مراسم اکران خصوصی دو فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» و «بلوک ۹ خروجی ۲» بصورت هم زمان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش سینماپرس؛ این مراسم با حضور سینماگران، اهالی رسانه و عوامل هر دو فیلم برگزار شد و  حاضرین در دو سالن بصورت هم زمان به تماشای فیلم ها نشستند.

در ابتدای این اکران محمد رضا شریفی نیا تهیه کننده «بلوک ۹ خروجی ۲» نیز با حضور در این مراسم اظهار داشت: در ابتدا لازم است بگویم که علیرضا امینی کارگردان این فیلم هم اکنون در حال ساخت یک سریال نوروزی است و برای همین امشب در کنار ما نیست، فیلم به مساله طلاق در خانواده ایرانی می پردازد و با اینکه اثر تلخی است به تمام خانواده های ایرانی توصیه می کنم تا «بلوک ۹ خروجی۲»را تماشا کنند. لازم است اشاره کنم که برای اولین بار دو فیلم در یک شب رونمایی می شود که در نوع خود جالب است و از تمامی عزیزانی که امشب کنار ما آمدند ممنونم.

در ادامه رضا حیدری بازیگر «شاخ کرگدن» افزود: اثری که  امشب کنار هم تماشا خواهیم کرد فیلم دشواری بود که در کارنامه  سینمای اکشن ایران ماندگار خواهد شد، اکران این فیلم با جشنواره فجر مصادف شد و شرایط بدی را پشت سر گذاشته است. من از تمامی مردم  و اهالی رسانه خواهشمندم تا از سینمای مستقل حمایت کنند.

حمید رضا آذرنگ بازیگر فیلم سینمایی «بلوک۹خروجی ۲» نیز اظهار داشت:  این فیلم بخاطر تلخی اش ۴سال توقیف شد و مسئولین به دلیل ذائقه سنجی مانع از اکران آن شدند! آنها فیلمی را توقیف کردند که به موضوع طلاق می پردازد و پیام خوبی برای خانوده ها دارد. هیچکس به داد این فیلم نرسید و سالها از اکران عقب ماند و خوشحالم که  «بلوک ۹ خروجی ۲» بزودی اکران می شود.

محسن محسنی نسب کارگردان «شاخ کرگدن» نیز در پایان گفت: ما امشب فیلم را در کنار هم میبینیم، «شاخ کرگدن» فیلم خیلی سختی بود و در چند کشور ساخته شد فضای کار با فیلم های معمول متفاوت بود و امیدوارم که تاثیر واقعی اش را روی مخاطب را بگذارد.

گفتنی است اجرای این مراسم بر عهده جواد یحیوی و برگزاری آن را مازیار رضا خانی عهده دار بود.

«شاخ کرگدن» از ۱۱ بهمن ماه اکران خود را آغاز کرده است و «بلوک ۹ خروجی ۲» از دوم اسفند ماه اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.