چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

جایزه بهترین انیمیشن جشنواره سوئیس برای «آدم خانگی»

انیمیشن آدم خانگی

سینماپرس: فیلم انیمیشن «آدم خانگی» به کارگردانی «مرضیه ابرار پایدار»، برنده جایزه بهترین فیلم انیمیشن جشنواره «لارگو» سوئیس شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم انیمیشن «آدم خانگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «مرضیه ابرار پایدار» برنده جایزه بهترین فیلم انیمیشن جشنواره «لارگو» سوئیس شد.

جشنواره بین‌المللی «لارگو» سوئیس هر ماه میلادی، جوایزی برای بهترین فیلم‌های انتخاب شده از سراسر دنیا در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین انیمیشن، بهترین مستند و بهترین فیلم تجربی، درنظر می‌گیرد و جایزه بهترین فیلم انیمیشن ماه ژانویه ۲۰۱۸ را بصورت مشترک به فیلم «آدم خانگی» ساخته «مرضیه ابرار پایدار» و فیلمی از کشور انگلستان اختصاص داد.

گفتنی است که این فیلم، داستان یک مرد فروشنده حیوانات است، که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می‌گریزد، ولی هربار به مانعی برخورد می‌کند...

پیش از این اعلام شده بود که «آدم خانگی» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره کانتربری Canterbury انگلیس و بهترین انیمیشن جشنواره بین‌المللی NEZ هند شده است. این فیلم در جمع ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جشنواره محیط زیست و طبیعت «اینسبرگ» هم قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه از جشنواره جهانی فیلم محیط زیستی «کوالالامپور» شد. «آدم خانگی» در جشنواره‌ بین‌المللی کارتون و انیمیشن سئول SICAF، جشنواره فیلم‌های بسیار کوتاه «سئول» کره‌جنوبی، جشنواره فیلم‌های فانتزی Sick Chick آمریکا و جشنواره محیط زیستی «بارسلونا» اسپانیا نیز به نمایش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.