سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

واکنش اینستاگرامی قلقلی به حواشی صحبت‌های حاتمی کیا

شهرام لاسمی-قلقلی

سینماپرس: شهرام لاسمی با اشاره به واکنش ها و حواشی صحبت‌های ابراهیم حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره فجر، پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، مجری و بازیگر برنامه های کودک دهه شصت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هرگز قصد مقایسه خودم با آقای حاتمی کیا را ندارم. حرفهایم درد دل است، من هم مثل شما از زمان جنگ توی استودیو با بچه ها کار کردم  و آموزش دادم تا کودکی از یادگیری عقب نماند ولی متاسفانه بعضی ها با توهین و تحقیر دل ادم را به درد می اورند.

جناب حاتمی کیای عزیز منی که سی سال زحمت کشیدم و هرگز دیده نشدم و ...چی بگم؟
دوستان جان: هرگز قصد مقایسه خودم با اقای حاتمی کیا رو ندارم حرف من یکجور درد دل بود با اقای حاتمی کیا و منظورم این بود که منم مثل شما و حتی بیشتر از شما درزمینه کار خودم از زمان جنگ زیر موشک بارون دشمن توی استودیو کار میکردیم تا به بچه های اون نسل آموزش بدیم که چطور زندگی کنن و حتی به بچه هایی که توی روستاها زندگی میکردن و امکان دسترسی به مهدکودک رو نداشتن مفاهیم معدکودکی رو آموزش میدادیم تا از بچه های دیگه عقب نمونن. متاسفانه بعضی افراد با توهینها و تحقیرهاشون باعث میشن دل آدم به درد بیاد. دوستان عزیز لطفا توهین نکنید.

نظرات

  • ب ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۰۲
    1 2
    فریاد بزن مرد. بر سر سینمای دون مایه و سخیف و حامیان آن فریاد بزن. تو صدای یک ملتی بر سر عده ی قلیلی که خود را عقل کل می دانند و خود برتربینی و تفرعنشان باعث می شود که مردم را نبینند. فریاد بزن بر سر سینمای وابسته به جشنواره ها آنور آبی. فریاد بزن بر سر فیلمسازانی که عزت وطن خود را در پای تندیسی پوشالی سر می برند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.