چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

رضا ثروتی با «فهرست مردگان» در ایرانشهر

رضا ثروتی

سینماپرس: نمایش «فهرست مردگان» به کارگردانی رضا ثروتی به زودی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود. پیشتر حاشیه های فراوانی درباره ادعای ممنوع‌الکاری این کارگردان تئاتر مطرح شده بود.

به گزارش سینماپرس، رضا ثروتی پس از برخی حواشی و گفته‌هایش به نظر به یک ممنوع‌الکاری دچار شده بود و حتی زمانی که در پاییز سال گذشته نمایش «فهرست مردگان» را بدون ذکر نامی از خود در ایرانشهر روی صحنه برده بود، این مهم تقویت شد که رضا ثروتی حق استفاده از عنوان کارگردانی خود را ندارد.

او با اندکی حاشیه در جشنواره تئاتر فجر با «فهرست مردگان» حاضر شد و فرهاد مهندس‌پور این اتفاق را بازگرداندن ثروت تئاتر ایران توصیف کرد. اگرچه ثروتی با دست خالی از فجر خداحافظی کرد؛ اما قرار است برای سومین بار نمایش خود را روی صحنه برد.

«فهرست مردگان» از نوزدهم بهمن ماه نمایش با طراحی و دراماتورژی و کارگردانی رضا ثروتی در سالن ناظرزاده کرمانی ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

«فهرست مردگان» به نویسندگی  رضا ثروتی، امیراحمد قزوینی  و پیمان قدیمی برداشتی آزاد از نمایشنامه  «فهرست» اثر تادئوچ رژه‌ویچ با ترجمه‌ی محمدرضا خاکی است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به طراح صحنه : رضا ثروتی، طراح گریم : سارا اسکندری، طراح لباس : ندا نصر، طراح صدا : بامداد افشار، حنیف بیگلری، طراح ویدیو مپینگ: حنیف بیگلری، مدیر تولید: میلاد نصراللهی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز:حسین ایرجی، دستیار دوم کارگردان:غزاله الکائی اشاره کرد.

بلیت‌های این نمایش که تا ۲۵ اسفند ماه روی صحنه است، از امروز در سایت تیوال قابل‌خرید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.