سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

نمایش ثبات امنیتی ایران در شبکه مستند

برنامه 360 درجه

سینماپرس: قسمت پنجم از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» که از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود به موضوع امنیت ایران و دلایل خدشه‌ناپذیری آن اختصاص دارد.

به گزارش سینماپرس، پنجمین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» با موضوع دلایل شکل‌گیری امنیت و ثبات در ایران روی آنتن شبکه مستند می‌رود. روزهای حساس و مهمی در این سال‌ها بر منطقه ما گذشت اما شاید تمام تجربه ملت ایران از ترس و دلهره فقط به حادثه تروریستی مجلس در خرداد امسال محدود شده باشد.

بمب، خودروی انتحاری و انفجار تبدیل به یک اتفاق انکار ناپذیر در اطراف ما شده است. سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و یمن هر روز درگیر چنین بحران‌هایی هستند. سرنوشت جوان افغانستانی که امروز به راحتی سر کلاس‌های درس دانشگاه نشسته است چندان روشن نیست، شاید فردا نقطه پایانی زندگی چند جوان با حمله مسلحانه یک تروریست باشد. ترس از مرگ چیزیست که مردم این کشورها بسیار بیشتر از ما تجربه کرده‌اند. شاید همین خودروی کوچکی که مقابل خانه مردم سوری پارک شده، یکبار برای همیشه همه چیز را تمام کند. کودک پاکستانی اما همه ترسش از آسمان است، از یک مرگ مدرن و شیک با بمباران هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی.

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است.

«۳۶۰ درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود. شنبه‌ها ساعت ۱۴:۳۰ نیز بازپخش این برنامه تلویزیونی روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.