دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

اعلام برنامه نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در کانون

کانون پرورش فکری کودکان*

سینماپرس: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان تهیه‌کنندگان، هنرمندان و منتقدانی است که به تماشای روزانه‌ فیلم‌های بخش سودای سیمرغ یک و دو می‌نشینند.

به گزارش سینماپرس، سالن‌های شهید بهنام محمدی و غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ در چهار سانس به اکران فیلم‌های سینمایی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر می‌پردازد.

مرکز آفرینش‌های کانون با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای تهیه کنندگان برای دومین سال پیاپی امکانی را برای حضور سینماگران در این مرکز تدارک دیده است.

در همین حال دپارتمان توسعه‌ سینمای جامعه صنفی تهیه‌کنندگان همه روزه در ساعت‌های ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۱ و ۲۳ پذیرای اعضای خود در این سانس‌هاست.

در برنامه‌ اعلام شده روز دوشنبه ۱۶ بهمن به ترتیب فیلم‌های «سوء‌تفاهم» در سانس‌های ۱۶:۳۰ و ۲۳ و فیلم «اتاق تاریک» در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ اکران می‌شوند.

روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن فیلم «چهارراه استانبول» و «لاتاری» با توجه به برنامه‌ اعلام شده اکران می‌شوند.

«خجالت نکش» و «تنگه‌ ابوقریب» عنوان فیلم‌هایی است که چهارشنبه ۱۸ بهمن اکران می‌شوند.

همچنین قرار است در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن فیلم‌های «دارکوب» و «امپراتور جهنم» روی پرده بروند.

روز جمعه ۲۰ بهمن فیلم‌های «کار کثیف» در دو سانس ۱۶:۳۰ و ۲۳ و «سرو زیر آب» نیز در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ به نمایش گذاشته می‌شود.

روز شنبه ۲۱ بهمن فیلم‌های «بمب» و «کامیون» و یک‌شنبه ۲۲ بهمن «امیر» و «عرق سرد» در سانس‌های ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۱ و ۲۳ اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.