یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

فروغی شایعه ریاست بر صداوسیما را تکذیب کرد

علی فروغی اصل

سینماپرس: رئیس مرکز بسیج رسانه ملی گفت: با رئیس سازمان صداوسیما رابطه محکمی داریم و از جریان‌های انقلابی حمایت ویژه‌ای دارند، همین مایه بروز برخی شایعات شده است.

به گزارش سینماپرس، «علی فروغی» درباره شایعه‌ای که اخیرا راجع به ریاست وی بر سازمان صداوسیما منتشر شده،  گفت: کسانی که این شایعات را درست می­کنند اولاً از حمایت ویژه دکتر عسکری از جریان­های هنری و رسانه­ای انقلاب ناراحت هستند. این مساله از دغدغه ­های مهم فرهنگی حضرت آقاست و ایشان نیز در این موضوع بدون تعارف و محکم عمل می­کنند و همین موضوع باعث شده است هر از گاهی جریان­های مخالف این رویکرد برای ایشان شایعاتی درست کنند مثل همین شایعه اخیر.

وی ادامه داد: در ثانی باید بدانند رابطه بنده با ایشان جدا از بحث­های کاری و تشکیلاتی ارتباطی بر مبنای محبت و مودّت است و این تلاش­های مذبوحانه موجب تقویت و تحکیم این ارتباط است.

فروغی تاکید کرد: البته خدا را هم شکر می­کنم که امروز بسیج صداوسیما با حمایت سردار غیب پرور و دکتر عسکری به عنوان یکی از کانون­های مهم و اصلی هنری و رسانه­ای انقلاب در معرض تهاجم جریان نفوذ است و این یعنی مسیر حرکت به لطف الهی صحیح است.

وی در پایان گفت: اگر این هجمه­‌های پشت صحنه و رسانه‌­ای به بسیج صداوسیما به خاطر پرداختن حرفه‌­ای به موضوعاتی چون فتنه، پهلوی، نفاق، مقاومت و امثال اینهاست، کسانی که این اسرائیلیات را دست می‌کنند بدانند که ما محکم‌­تر از قبل در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.