جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

شروع نمایش دلیر در سینماهای امریکای شمالی+عکس

فیلم سینمایی "دلیر"

سینماپرس: فیلم سینمایی "براون"(Braven) ساخته "لین اودینگ"(Lin Oeding) و نویسندگی "مایک نیلون"(Mike Nilon) و "توماس پاآ سیببت "(Thomas Pa'a Sibbett) محصول کشور کانادا از روز دوم فوریه(۱۳ بهمن ماه) اکران می شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی "دلیر" به کارگردانی "لین اودینگ" که قرار بود ماه مارس ۲۰۱۸ اکران بین المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز کند یک ماه زودتر یعنی دوم فوریه اکران خواهد شد.

در این فیلم نقش اصلی با بازی "جیسون موآما" برای دفاع از خانواده اش از دست یک گروه مافیایی مواد مخدر مشکلات و خطرات زیادی را از سر می گذراند.

 جیسون موآما

جیسون موآما به تازگی اکران فیلم سینمایی "لیگ عدالت" را پشت سر گذاشته و با آن تجربه موفقی در گیشه به ثبت رسانده است. وی در لیگ عدالت نقش مرد آبی را ایفا کرده است.

علاوه بر موآما بازیگرانی همچون جیل واگنر، جان مکلارون، گرت دیلاهانت، سالا بیکر، برندون فلشر، استیفن لانگ و تیچ گرانت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 جیسون موآما

میشل نیلون و توماس سیبات نگارش فیلمنامه این اثر را عهده دار بوده اند. از جمله نکات جالب این فیلم میتوان به اولین تجربه کارگردانی اودینگ اشاره کرد. وی پیش از این در مقام بدلکار در سینما فعالیت داشته و آثاری همچون "تلقین" و "اکولایزر" را در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.