چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

اکران «من یک ایرانی‌ام‌» از امروز / معرفی شکوفا فیلم به کمیته انضباطی

فیلم من یک ایرانی ام

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه فوق العاده امروز شورای صنفی نمایش مقرر شد تا فیلم «من یک ایرانی‌ام» از امروز اکران شود و شکوفا فیلم به دلیل تخلفات متعدد به کمیته انضباطی شورا معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه فوق العاده امروز (۱۱ بهمن) شورای صنفی نمایش گفت: امروز در جلسه فوق العاده مقرر شد که از ۱۱ بهمن (امروز) فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» در سینماها اکران شود اگر فیلم اکران نشود طبق آئین نامه عمل خواهد شد.  

وی درباره اکران فیلم مجیدی به سرگروهی کورش در تاریخ ۲۵ بهمن توضیح داد: بدیهی است که اکران فیلم «من یک ایرانی ‌ام» مانع اکران قرارداد بعدی سرگروه کورش نخواهد شد.  

فرجی ادامه داد: شکوفا فیلم به دلیل تخلفات متعدد از ارائه قرارداد به شورای صنفی نمایش محروم و مقرر شد کمیته انضباطی شورای صنفی نمایش به تخلفات رسیدگی و اعلام نظر کند.  

وی در خاتمه تاکید کرد: شورای صنفی نمایش درباره توهین و  افترای آقای نجفی تهیه کننده «من یک ایرانی ام» حق شکایت و پیگیری حقوقی و صنفی خود را محفوظ می‌داند.  

بنابراین گزارش، در روزهای گذشته احمد نجفی به تعویق اکران فیلمش معترض و آن را به عهده شورای صنفی نمایش قرارداد. رئیس سازمان سینمایی خواست تا نماینده مرضی‌الطرفین درباره اکران فیلم تصمیم بگیرد که در نهایت در جلسه فوق العاده شورای صنفی نمایش اکران فیلم به امروز ۱۱ بهمن منجر شد.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.