چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

«جشن دلتنگی» به دفتر جشنواره رسید

جشن دلتنگی

سینماپرس: کارگردان «جشن دلتنگی» با اشاره به اینکه نسخه نهایی این اثر سینمایی تحویل دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر شده است، تاکید کرد از جمله سینماگران خودی به شمار نمی رود.

به گزارش سینماپرس، پوریا آذربایجانی کارگردان فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد گفت: نسخه اصلی این اثر سینمایی تحویل دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر شده است.

وی تاکید کرد: موسیقی فیلم توسط فردین خلعتبری ساخته شد و براساس برنامه ریزی انجام شده «جشن دلتنگی» پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه در نسخه ۹۷ دقیقه ای برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر نمایش داده می شود.

این کارگردان سینما درباره اکران عمومی «جشن دلتنگی» توضیح داد: در حال حاضر برنامه مشخصی برای اکران عمومی این اثر سینمایی نداریم اما طبیعتا دوست داریم تا این فیلم در زمان مناسبی اکران شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اکران فیلم سینمایی «اروند» در جشنواره جهانی فیلم فجر بیان کرد: «اروند» قرار بود در سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر نمایش داده شود، اما از آنجایی که من آدمِ خودی در سینما مطرح نمی شوم، هیات انتخاب گفتند چون این اثر سینمایی کامل نشده است فیلم را نمی بینیم، این در حالی است که در دوره سی و پنجم جشنواره جهانی فیلم فجر فیلم هایی بودند که کامل نبودند اما توسط هیات انتخاب دیده و انتخاب شدند.

کارگردان فیلم «تجریش ناتمام» گفت: «اروند» در نهایت به جشنواره جهانی فیلم فجر ارسال و خوشبختانه در جشنواره نمایش داده شد و توانست ۲ سیمرغ بهترین دستاورد هنری و فنی و سیمرغ جایزه ویژه هیات داوران بخش مسابقه بین الملل سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را به دست آورد.

وی تاکید کرد: بی شک اگر هیات انتخاب جشنواره ملی فیلم فجر در دوره سی و پنجم این فیلم را می دید اتفاق بهتری برای «اروند» در اکران عمومی رخ می داد.

آذربایجانی در پایان گفت: هرچند «اروند» در سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر دیده نشد و در جشنواره فیلم «مقاومت» هم در هیچ رشته ای کاندید نشد، اما توانست موفقیت های بین المللی خوبی بدست آورد.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.