سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

ترور محسن رضایی ضبط نشد/ فیلم های جشنواره فجر در موضوعات شبیه هم شده اند

حامد شیخی

سینماپرس: بازیگر ایستاده در غبار گفت: در "ماجرای نیمروز" هم قرار بود نقش شخصیت محسن رضایی در مقطع ترور نافرجام وی توسط گروهک تروریستی منافقین را بازی کنم که گریم انجام شد اما این مقطع ضبط نشد.

به گزارش سینماپرس، حامد شیخی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره جشنواره فیلم فجر گفت: در این دوره جشنواره فیلم فجر حضور ندارم اما در دوره سی و چهارم با "ایستاده در غبار" و "بادیگارد" و در دروه سی و پنجم با "قاتل اهلی" و "چراغ های ناتمام" حضور داشتم.

حامد شیخی در نقش شخصیت محسن رضایی

وی در همین راستا افزود: در "ماجرای نیمروز" هم قرار بود نقش شخصیت محسن رضایی در مقطع ترور نافرجام وی توسط گروهک تروریستی منافقین را بازی کنم که گریم انجام شد اما این مقطع ضبط نشد.

بازیگر "ایستاده در غبار" درباره جشنواره فیلم فجر با توجه به سابقه حضورش اظهار کرد: احساس می کنم فیلم ها در جشنواره فیلم فجر در موضوعات شبیه هم شده اند و فیلم های متفاوت کمتر دیده می شود. فکر می کنم جشنواره فیلم فجر باید در بحث حضور فیلم ها و موضوعات آن جامع تر عمل کند.
 

شیخی که در دو دوره اخیر جشنواره فیلم فجر حضور داشته به داوری دوره سی و پنجم پرداخت و توضیح داد: در دوره گذشته جشنواره فیلم فجر فیلم "بیست و یک روز بعد" سید محمدرضا خردمندان استحقاق زیادی برای دریافت جایزه داشت همچنین "قاتل اهلی" در هیچ یک از بخش ها نامزد دریافت سیمرغ نشد که فکر می کنم لااقل بازی امیر جدیدی باید در این فیلم دیده می شد.

وی با توجه به این که نقش جوانی محسن رضایی را در "ایستاده در غبار" و سریال "آسمان من" بازی کرده است گفت: زمانی که خواستم در ایستاده در غبار نقش جوانی فرمانده اسبق  سپاه پاسداران را بازی کنم به منزلش رفتم و وی از خاطرات، نگاه و درونیات خود نسبت به احمد متوسلیان در آن دوره زمانی گفت و در این باره واقعا کمک کرد.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.