دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

«رنج پنهان» بعد از ایام‌الله دهه فجر به روی آنتن می رود

بهنام تشکر در رنج پنهان

سینماپرس: روزهای پایانی تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «رنج پنهان» سپری می‌شود و به زودی کار ضبط به پایان می رسد.

به گزارش سینماپرس، بیژن میرباقری کارگردان سریال تلویزیونی «رنج پنهان» در خصوص روند تولید این سریال گفت: روزهای پایانی تصویربرداری مجموعه تلویزیونی رنج پنهان سپری می‌شود و به زودی کار ضبط به پایان می رسد.

وی در ادامه بیان کرد: همزمان با تصویربرداری، مراحل فنی مونتاژ، صداگذاری و موسیقی پیش می رود.

رنج پنهان

میرباقری در خصوص زمان پخش این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: با توجه به اینکه جدول پخش سیما پر شده، سریال رنج پنهان بعد از ایام‌الله دهه فجر به روی آنتن می رود.

گفتنی است؛ فیلمنامه سریال رنج پنهان به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه کنندگی رضا جودی، توسط حسین تراب نژاد، مهدی حمزه و براساس طرحی از حمیدرضا سبحانی نژاد به نگارش درآمده است.

تاپ صبح

سریال «رنج پنهان» در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود و تا کنون بازیگرانی چون قطب الدین صادقی، کاوه خداشناس، اتابک نادری، فرشید زارعی فرد، سمیرا حسینی، آزاده سدیری و نسرین نکیسا جلوی دوربین آن رفته اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

در سال ۵۳، مرگ جوانی در دانشگاه، برادر و دوستانش را برمی‌آشوبد. بحران آن سال‌ها، اختناق فضای موجود و شور جوانی، یوسف را وارد بازی پیچیده‌ای می‌کند که اسلحه و خشونت تنها راهکار عملی اوست. کار به جایی می‌رسد که او باید مخفیانه در شهر تهران روزگار بگذراند. حال، سکوت خفته راهکار دیگری را پیشنهاد می‌کند.

*باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.