یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

من همچنان خودم را بازیگر نمی دانم

شیرین یزدان‌بخش

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم "بوسیدن روی ماه" گفت: سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر بزرگترین اتفاق و نقطه اتکا و مقبت کارنامه هر بازیگری است که خوشبختانه من هم موفق به دریافت آن شدم اما این دلیلی نمی شود که بگویم من همچنان خودم را بازیگر نمی دانم.

شیرین یزدان‌بخش بازیگر سینما و تلویزیون، درباره اهمیت دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای بازیگران گفت: سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر بزرگترین اتفاق و نقطه اتکا و مقبت کارنامه هر بازیگری است که خوشبختانه من هم موفق به دریافت آن شدم اما این دلیلی نمی شود که بگویم من همچنان خودم را بازیگر نمی دانم.

وی درباره فعالیت خود در سال جاری افزود: ابتدای امسال سعی کردم کمی استراحت کنم و اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم که کاری به من پیشنهاد شود اما باز هم دوستان لطف داشتند و سال را با سه فیلم به پایان می رسانم.

شیرین یزدان بخش

وی در همین راستا ادامه داد: امسال در فیلم‌های "جاده قدیم" منیژه حکمت، "آکاردئون" ساخته علیرضا امینی و "لس آنجلس تهران" از تینا پاکروان به ایفای نقش پرداختم که خوشبختانه جاده قدیم به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرد.

بازیگر فیلم "بوسیدن روی ماه" درباره شانس دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر تاکید کرد: من نمی‌دانم شرایط چگونه است و نمی‌توانم حدس درستی بزنم. مهم است که فیلم مصادره که متقاضی حضور در فجر است چه اتفاقی برایش می افتد اما با این حال هروقت مطمئن بودم سیمرغ می‌گیرم نتیجه عکس شد.

یزدان بخش با اشاره به استراحت در روزهای نزدیک به جشنواره خاطرنشان کرد: خوشبختانه فیلمبرداری هر سه فیلمی که در آنها بازی داشتم به پایان رسیده و در حال پیشنهاد تازه ای ندارم و مشغول استراحت هستم تا ببینم بالاخره در جشنواره چه اتفاقی خواهد افتاد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.