یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

کمدی «الف ویژه» سریالی با محوریت ۳ مرد/ فلش بک «هنرمند» به دوره سامانی‌ها

زینب تقوایی

سینماپرس: تهیه کننده سریال «الف ویژه» گفت: این سریال زاییده تخیل نویسنده است و در زمان حال اتفاق می‌افتد،‌ اما سوژه بک گراندی در تاریخ دارد که مخاطب را با فلش بکی به گذری تاریخی می‌برد.

به گزارش سینماپرس، «زینب تقوایی» تهیه کننده سریال «الف ویژه» گفت: بعد از پایان فیلمبرداری «سمفونی نهم» وارد مرحله پیش تولید «الف ویژه» خواهیم شد.  

وی ادامه داد: فکر می‌کنم زمان تقریبی‌مان به یک ماه دیگر برسد. تاکنون ۲۰ قسمت از این سریال به نگارش درآمده، ‌ اما جزئیات همه قسمت‌ها تا پایان کار مشخص شده است.  

این تهیه کننده درباره لوکیشن اصلی این سریال نیز بیان داشت: چند ماهی بود که دوستان در حال ساخت دکور اصلی‌ این سریال بودند و مدتی است که آماده شده است. لوکیشن اصلی، قصری مربوط به زمان امیرنصر سامانی در قرن ۴ هجری است که در باغی حوالی کرج ساخته شده است و تمامی لوکیشن‌ها در تهران و اطراف تهران هستند.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب بازیگران این سریال گفت: «الف ویژه» سه بازیگر اصلی دارد که هر سه مرد هستند و با اینکه می‌گویم مرد محور نیست، ‌ اما سوژه کار طوری است که ایجاب می‌کند کاراکترهای اصلی مرد باشند.   

این تهیه کننده در ادامه عنوان داشت: این سریال زائیده تخیل نویسنده است و در زمان حال اتفاق می‌افتد، ‌ اما سوژه بک گراندی در تاریخ دارد که مخاطب را با فلش بکی به گذری تاریخی می‌برد. ژانر سریال کمدی است. اصولا آثار محمدرضا هنرمند علاوه بر شیرینی خاص و ماندگار، ‌ بار محتوایی هم دارد و در این سریال کمدی موقعیت هم دیده می‌شود.  

وی در ادامه گفت: چندی پیش تجربه مشترک سینمایی با محمدرضا هنرمند داشتیم که معتقدم این همکاری باعث شد تا با فضای فکری و کاری یکدیگر بهتر آشنا شویم و به روند تولید سریال «الف ویژه» کمک دو چندانی کنیم.

تهیه کننده سریال «مدینه» افزود: ژانر اصلی این سریال کمدی و سوژه اصلی‌مان با تاریخ گره خورده است. اصولا آثار هنرمند علاوه بر شیرینی خاص و ماندگار، ‌بار محتوایی هم دارد و در این سریال کمدی موقعیت هم دیده می‌شود.  

این تهیه کننده در پایان نیز گفت: ذائقه مخاطب تلویزیون تنوع طلب شده حال چه از نظر ظاهری و چه ژانر و فضای جدید همه می‌توانند مخاطب را جذب خود کنند. طبیعتا کار سختی است و باید ساختارشکنی کرد اما در نهایت نتیجه خوبی را در بر خواهد داشت.

حامد افضلی نویسندگی این سریال را به کارگردانی محمدرضا هنرمند به عهده دارد.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.