شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

بازی در «امپراطور جهنم» بسیار سخت بود

علی نصیریان در تقدیر از هنرمندان عرصه مقاومت و ایثار

خبرگزاری میزان: بازیگر نقش "بزرگ آقا" گفت: بازی در امپراطور جهنم یکی از سخت‌ترین تجربه‌های من در بازیگری بود. هنوز فیلم را کامل ندیده ام اما شرایط جوی و برف و باران به شدت کار را برای گروه و تولید سخت تر کرده بود.

علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص حضور دوباره خود در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال در فیلم "حکایت دریا" به کارگردانی "بهمن فرمان آرا" حضور داشتم و تا آنجا که می‌دانم این فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال نرسید اما فیلم دیگری را در جشنواره دارم.

وی در همین راستا افزود: امسال بار دیگر همکاری خوبی را در فیلم "امپراطور جهنم" با پرویز شیخ طادی تجربه کردم. همکاری مثبتی که در فیلم شکارچی شنبه نیز اتفاق افتاده بود.

بازیگر نقش "بزرگ آقا" درباره ایفای نقش در فیلم "امپراطور جهنم" تصریح کرد: بازی در امپراطور جهنم یکی از سخت‌ترین تجربه‌های من در بازیگری بود. هنوز فیلم را کامل ندیده ام اما شرایط جوی و برف و باران به شدت کار را برای گروه و تولید سخت تر کرده بود.

وی درباره اهمیت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: هیچوقت به سیمرغ جشنواره فیلم فجر فکر نمی‌کنم و برایم مهم نیست. من به عنوان یک بازیگر بهترین عمل خود را انجام می‌دهم و هیچ زمانی کاری برای دریافت جایزه انجام نداده و نمی دهم.

بازی در امپراتور جهنم بسیار سخت بود/به سیمرغ جشنواره فیلم فجر فکر نمی‌کنم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.